    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Nieprawda jakoby ..... Skończył się dobry fart
    Date: Wed, 7 Feb 2007 19:55:12 +0000 (UTC)

    On Tue, 06 Feb 2007 20:53:29 +0100, Wojciech Apel wrote:

    > Wi?cej nie napisz?, bo znowu b?dzie, ?e kryptoreklama.

    A mi przyszedl pomysl na fajna usluge jesli sie ma siec skretkowa z
    calkiem przyzwoita marza:

    bezpieczny_telefon+Internet+godzina_rozmow_gratis za 60zl brutto

    Wstawiamy bramke SIPowa do skrzynki ze switch-em, dajemy klienowi
    fastethernet ze switch-a (2 pary) i telefon z bramki (1 para), u
    klienta gustowne gniazdeczko do ktorego podlaczamy w jedna dziurke
    komputer, a w druga telefon, bramke konfigurujemy pod jakiegos dostawce,
    doladowujemy raz na miesiac konto za 6zl (chyba tyle kosztuje godzina
    rozmow).

    Nas taka usluga miesiecznie kosztuje moze ze 20zl wiec mamy 40zl marzy co
    jest moim zdaniem w miare przyzwoite, klient w fTP za te pieniadze ma samo
    neo bez telefonu.

    --
    futszaK
    0601061867