  • Data: 2007-02-08 07:14:16
    Temat: Re: Nieprawda jakoby ..... Sko?czy? si? dobry fart
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK wrote:

    > A mi przyszedl pomysl na fajna usluge jesli sie ma siec skretkowa z
    > calkiem przyzwoita marza:
    >
    > bezpieczny_telefon+Internet+godzina_rozmow_gratis za 60zl brutto
    >
    > Wstawiamy bramke SIPowa do skrzynki ze switch-em, dajemy klienowi
    > fastethernet ze switch-a (2 pary) i telefon z bramki (1 para), u
    > klienta gustowne gniazdeczko do ktorego podlaczamy w jedna dziurke
    > komputer, a w druga telefon, bramke konfigurujemy pod jakiegos dostawce,
    > doladowujemy raz na miesiac konto za 6zl (chyba tyle kosztuje godzina
    > rozmow).

> [...]

    Tylko że taka usługa nie dorównuje ofercie fTP bo taki telefon nie ma
    stałego numeru telefonu. A korzystając z popularnych operatorów nigdy
    nie bedziesz miał pewności że nie splajtują, nie usuną ci konta z
    numerem itd.
    Bramka SIPowa też Swoje kosztuje i będzie się zwracać
    kilka/kilkanaście miesięcy. Więcej klientów chętnych na taką usługę
    zamiast przekładać się na większe zyski, przełoży się na więcej
    zamrożonych w bramkach pieniędzy.