  • 51. Data: 2010-09-10 20:33:32
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello EM,

    Friday, September 10, 2010, 8:31:43 AM, you wrote:

    > RoMan, dlaczego zrezygnowałeś z moderowania na Elektrodzie?

    Bo miałem powyżej uszu głupisz pytań?

    > Widzę też, że jesteś konsultantem Ferystera. Na jakiej zasadzie to działa?

    A o sprawach zawodowych raczej na grupię nie piszę...

    > Czy jak zadzwonię to otrzymam konkretną pomoc? (w przeciwieństwie do tego
    > zapisu: Nie udzielam prywatnych porad technicznych czy korepetycji via
    > e-mail/PW).

    Ale co ma piernik do wiatraka? Jak mogę udzielać porad na Elektrodzie,
    skoro wpadam tam raz na miesiąc?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2010-09-10 20:39:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Friday, September 10, 2010, 5:32:47 PM, you wrote:

    [...]

    > ja tam widzę coś takiego:
    > Napisz nowy temat
    > Forum Mikrokontrolery AVR(-1pkt)
    > W nawiasie podano punkty dodawane/odejmowane za założenie tematu
    > W innych działach:
    > TV CRT Serwis (-4pkt)
    > To pewnie nie jest dużo ale trzeba te punkty mieć - przynajmniej ja tak
    > to zrozumiałem.
    > Jak się kiedyś wystrzelałem z punktów zasysając jakiś schemacik a teraz
    > chciałem o coś zapytać to musiałbym konto zasilać smsowo. Wydało mi się
    > to mało przyjazne.

    A tak trochę się poudzielać nie łaska? A nie tylko "daj! daj! daj!"...
    Ja mam ponad 20 tysięcy punktów, których nie zużyję do końca życia.

    > Wątpisz w to że poszedłem gdzie indziej czy w to, że są sensowniejsze i
    > bardziej uznane fora od elektrody?

    Ja znam rankingi... Pomimo lekkiego zejścia na psy Elektroda nadal w
    ścisłej czołówce.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2010-09-10 21:19:18
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A tak trochę się poudzielać nie łaska? A nie tylko "daj! daj! daj!"...
    > Ja mam ponad 20 tysięcy punktów, których nie zużyję do końca życia.

    Kiedyś troszkę pisałem to zgromadziłem punkty, które wydałem następnie
    na jakieś downloady :) Jakoś wolę jednak pisać na grupę niż na
    elektrodę. Moze nie jestem zbyt aktywny ale sądzę, że w bilansie dobrych
    uczynków wzgledem próśb o pomoc jestem na plus. Doceniam Twoją aktywność
    i na forum i na grupie. Sam korzystałem z Twoich rad. Jednak nie bardzo
    mi odpowiada takie bilansowanie aktywności na forum. Wolę układ taki że
    jak potrzebuję to wpadam gdzieś z pytaniem dostaję odpowiedź, dziękuję i
    wypadam. A jak mam humor to odpowiadam na czyjeś pytanie poświęcając
    swój czas. Owszem w takiej sytuacji są tacy co tylko biorą i tacy co
    więcej dają ale wydaje mis ie to zdrowsze od potrząsania sakiewką.

    > Ja znam rankingi... Pomimo lekkiego zejścia na psy Elektroda nadal w
    > ścisłej czołówce.

    Może. Zależy jeszcze w jakich dziedzinach. Serwisy mnie nie interesują
    chyba że muszę coś naprawić dla siebie. Nie miewam potrzeby pytania
    czemu mi nie "działa" jakiś schemacik wrzucony do spice. Jak
    pytam/szukam to o sprawy związane z programowaniem mikrokontrolerów. W
    tej działce bardzo rzadko zdarza mi się znaleźć rozwiązanie na elektrodzie.

    MD

  • 54. Data: 2010-09-11 14:25:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    sprawa jest prosta - to już koniec elektrody, zresztą tam nigdy nic nie
    było, a ta opinia to nie wiem skąd jaka to elektroda och i ach...

  • 55. Data: 2010-09-12 00:54:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 12.09.2010 01:40, MoRan Gandziajewicz pisze:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniałeś dodać ważną informację, że punkty kupuje się za realne
    > pieniądze:
    > 1,22PLN = 8 punktów
    > 3,66PLN = 25 punktów
    To tak dużo? Powiedziałbym, ze nawet śmiesznie mało. Zwłaszcza, że jest
    jeszcze temat "potrzebuję punktów" - o ile nie potrzebujesz odpowiedzi
    "teraz, natychmiast" tylko możesz poczekać ten jeden dzień aż ktoś
    przekaże punkty.

    Na koncie do którego pamiętam dane mam ~80 punktów - natrollowane w
    jakiś tydzień przez odpisywanie w tematach o uC.

    > do tego dochodzą wpływy z reklam i darmowa robota "moderatorów" (każdy
    > musi zapieprzać co najmniej godzinę dziennie).
    > Własciciel elektrody robi niezły biznesik śmiejąc się w kułak z klientów
    > swojego "portalu".
    Czemu śmiejąc się w kułak? Pewnie jest zadowolony z biznesu, ale to
    chyba naturalne, że biznes ma przynosić zysk? A z forami jest jak z
    opensource - ktoś poświęca swój czas wolny, żeby pomóc innym - to źle?

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/points.php
    6.74 zwrot pierwsze 20MB w miesiącu gratis
    więc z tą opłatą za pobieranie nie jest tak źle.

    > Buhaha! Zamiast odpowiedzi dostaje się tam najczęściej stek obelg, wśród
    > których "lamer" od niejakiego -RoMana- jest najłagodniejszą.

    Z 2 tematów, które założyłem w obu dostałem rzeczowe odpowiedzi, mimo,
    że w obu przypadkach nie miałem zielonego pojęcia o co chodzi a
    googlanie nie przynosiło odpowiedzi. W jednym z nich pomoc uzyskałem
    właśnie od użyszkodnika "RoMan". Więc myślę, że to był problem z Twoimi
    pytaniami a nie RoManem. Może powinieneś uaktualnić swoją ksywę na
    "MoRon"? ;)

    Michoo

  • 56. Data: 2010-09-12 08:06:49
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i6dfd5$qdo$1@news.onet.pl,
    kolarz <k...@o...eu> nabazgrał:
    > Chciałem zaznaczyć,że ten link do obrazka wstawiłem, bo przegapiłem
    > sprawę.
    (ciap)

    Zasady pisania na news tez przegapiłeś!

    --
    Włodek

  • 57. Data: 2010-09-12 08:48:47
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 12/09/2010 01:54, Michoo wrote:
> [...]
    > jeszcze temat "potrzebuję punktów" - o ile nie potrzebujesz odpowiedzi
    > "teraz, natychmiast" tylko możesz poczekać ten jeden dzień aż ktoś

    Widzisz, problem jest taki ze te pieniadze nie trafiaja do ludzi ktorzy
    odpowiadaja na pytania. Kasa trafia do wlasciciela - IMO bardzo zly
    business model.

    --
    Jerry1111

  • 58. Data: 2010-09-12 10:56:29
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-12 09:59, MoRan Gandziajewicz pisze:

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Poziom argumentacji typowy dla użytkowników elektrody. Z takim
    > "poczuciem humoru" masz tam szansę na posadę moderatora.
    > Kup jeszcze trochę "tanich" punktów, zużyj jeszcze parę wiadererk
    > wazeliny na słodzenie -RoManowi-, to może dostaniesz pendrive'a z logo
    > elektrody.
    >
    > PS: Zdradź swoją prawdziwą ksywę. "Mirek Z."? A może to sam "gulson" nas
    > zaszczycił?

    Wygląda na to ze masz jakąś obsesję na punkcie Romana M. Widać to choćby
    po twoim nicku. Pogadaliśmy o elektrodzie i wystarczy. A z prywatnymi
    wojenkami wypad z grupy.

    MD

  • 59. Data: 2010-09-12 12:43:03
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-12 14:16, MoRan Gandziajewicz pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście p.m.e. to nie jakiś podrzędny portalik w rodzaju elektrody,
    > tylko grupa DYSKUSYJNA i cenzury tutaj nie ma. Przywyknij albo

    To nie tak działa. Na grupie obowiązuje netykieta do przestrzegania
    której zachęca się osoby robiące gnój. Jeśli to nie pomaga do kretynów
    się ignoruje. Jak na razie ta grupa okazała się dość odporna na debili
    robiących jakieś prywatne wojenki.
    Jeśli RM skrzywdził cię złym dotykiem to idź może skorzystaj z pomocy
    terapeuty. Wylewanie frustracji na grupie technicznej nie pomoże.

    MD