  • 41. Data: 2010-09-10 14:06:45
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Tuesday, September 7, 2010, 11:19:17 AM, you wrote:

> [...]
    4005#8484005
    > Dawno tam nie byłem i zdziwiłem się, że trzeba płacić punktami za
    > umieszczenie pytania.

    Punktami trzeba placić za zasysanie plików.

    > Nie będę po marksistowsku pisał, że powinno być za darmo. Po prostu
    > poszedłem z problemem na fora zagraniczne - bardziej renomowane niż
    > elektroda :)

    Jassssne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2010-09-10 14:13:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello lato,

    [...]

    > Jedna z odpowiedzi rozwiązująca problem ale link do imageshack i został
    > usunięty - odpisałem adminowi że niech sie pytający męczy. Ja tracę czas
    > żeby komuś pomóc, będę linkował zdjęcia jak mi się podoba i jak jest
    > szybciej wygodniej dla mnie.

    Co jest niewygodnego w umieszczaniu obrazkó na elektrodzie? Co jest
    niewygodnego w tym, że te obrqzki nie znikają - w odróżnieniu od
    imageschack? Co jest niewygodnego w tym, że obrazki ładują się szybko
    i żeby dotrzeć do pełnych rozmiarów wystarczy jeden klik?

    To, że coś jest wygodne dla Ciebie, nie oznacza, że jest wygodne dla
    innych. Ktoś może za pół roku chcieć zobaczyć ten obrazek - jak go
    zostawisz na Elektrodzie - będzie. Jak go wciśniesz na zewnętrzny
    serwis - zginie prędzej czy później.

    > Dziesiątki innych debilnych ingerencji "moderatorów"...

    Mnie zmęczyły TYSIĄCE debilnych postów leniwych lamerów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2010-09-10 14:16:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    > Widzę, że nie nie jestem osamotniony w swoich doświadczeniach z tym
    > portalem. Ostatnio założyłem tam swój wątek, bo uznałem, że to
    > miejsce bardziej odpowiednie dla początkujących w temacie
    > przetwornic niż p.m.e jednak na drugi dzień wylądował w koszu mimo,
    > że było trochę osób śledzących temat. Pouczono mnie, że schemat
    > skopiowany z książki to jeszcze nie przetwornica :)

    Daj linka, proszę. Niedawno opieprzyłem obecnego moderatora mojego
    działu za nadmiar fantazji... Oczywiście strasznie się obraził.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2010-09-10 14:30:10
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Chciałem zaznaczyć,że ten link do obrazka wstawiłem, bo przegapiłem sprawę.
    Ale admin powinien mi zwrócić uwagę, a nie od razu wyrzucić. To nie jest
    jedyny przypadek usuwania postów, bo admini lubują się w tym, dlatego są
    bardzo nienormalni. A żądanie opłat przez telefon komórkowy (punkty), to już
    świństwo. Ja uważam moderatorów za smarkaczy, bo tak się zachowują., albo
    jeszcze gorzej.Ludzie niekiedy zadają bardzo ciekawe tematy, ale przeważnie
    są od razu usuwane. Szkoda żę w "koszu" nie można dyskutować ( bez
    moderatorów), bo wtedy można by się dużo ciekawych spraw dowiedzieć.

  • 45. Data: 2010-09-10 14:50:02
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    > Co jest niewygodnego w umieszczaniu obrazkó na elektrodzie?

    to że rozwiązanie problemu jakiś schemat czy fotka urządzenia umieszczona
    jest na innym forum!!! gotowa! a tymczasem taką fotkę trzeba ściągnąć na
    własny komputer, uploadować na elektrode co trwa 5x dłużej

> [...]
    > innych. Ktoś może za pół roku chcieć zobaczyć ten obrazek - jak go
    > zostawisz na Elektrodzie - będzie. Jak go wciśniesz na zewnętrzny

    czy to powód dla którego odpowiedź rozwiązująca problem ma być kasowana????

  • 46. Data: 2010-09-10 15:32:47
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Punktami trzeba placić za zasysanie plików.

    ja tam widzę coś takiego:
    Napisz nowy temat
    Forum Mikrokontrolery AVR(-1pkt)
    W nawiasie podano punkty dodawane/odejmowane za założenie tematu

    W innych działach:
    TV CRT Serwis (-4pkt)

    To pewnie nie jest dużo ale trzeba te punkty mieć - przynajmniej ja tak
    to zrozumiałem.
    Jak się kiedyś wystrzelałem z punktów zasysając jakiś schemacik a teraz
    chciałem o coś zapytać to musiałbym konto zasilać smsowo. Wydało mi się
    to mało przyjazne.

    > Jassssne.

    Wątpisz w to że poszedłem gdzie indziej czy w to, że są sensowniejsze i
    bardziej uznane fora od elektrody?

    MD

  • 47. Data: 2010-09-10 16:21:37
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "lato" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy to powód dla którego odpowiedź rozwiązująca problem ma być
    kasowana????

    Ale z czym Ci tak ciężko? Zawsze możesz napisać odpowiedź bez obrazka. Czy
    wizytę w każdym miejscu, które odwiedzasz, zaczynasz od kontestowania
    panujących tam reguł? Z taką postawą skasowanie posta jest jednym z
    mniejszych kłopotów, jakie Cię mogą spotkać :)

    e.

  • 48. Data: 2010-09-10 16:24:12
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja tam widzę coś takiego:
    (...)
    > TV CRT Serwis (-4pkt)

    Najszybsza droga do tego, żeby nie było pytań ale za to było dużo
    odpowiedzi :D

    e.

  • 49. Data: 2010-09-10 16:54:22
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.09.2010 17:32, Mario pisze:

> [...]
    > Jak się kiedyś wystrzelałem z punktów zasysając jakiś schemacik a teraz
    > chciałem o coś zapytać to musiałbym konto zasilać smsowo. Wydało mi się

    Czyli punkty spełniają swoje zadanie. ;)

    Punkty dostajesz za odpowiedzi na pytania, pomoc innym czy umieszczanie
    schematów. Więc jeżeli "dołączasz" swoją wiedzę do tej już zgromadzonej
    na elektrodzie to dostajesz też możliwość korzystania z niej. Jeżeli
    wpadasz na portal tylko po to, żeby dostać "teraz, zaraz, natychmiast"
    odpowiedź na swoje pytanie to płacisz za to w inny sposób - powinno to w
    teorii odstraszać przed zakładaniem "śmieciowych" tematów.

    Inna sprawa, że na elektrodzie jest sporo chamstwa i wywyższania się
    przez "starych" użytkowników wobec nowych. (Nie, żeby mi przeszkadzało
    zjechanie lamera, który nie potrafi nawet użyć googla, ale "starzy"
    czasami zupełnie nie mają racji a to już czyste lamerstwo z ich strony.)

    Michoo

  • 50. Data: 2010-09-10 20:25:18
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-10 18:54, Michoo pisze:

    > Czyli punkty spełniają swoje zadanie. ;)

    Jeśli zadaniem ich jest zniechęcenie mnie do korzystania z tego forum to
    owszem - spełniły.

> [...]
    > odpowiedź na swoje pytanie to płacisz za to w inny sposób - powinno to w
    > teorii odstraszać przed zakładaniem "śmieciowych" tematów.

    Być może mój temat był śmieciowy i system punktowy utratował elektrodę
    przed zaniżeniem jej poziomu moimi problemami. Przyznam że kiedyś
    pisywałem na te forum ale jakoś bardziej mi odpowiada pisanie na grupę.
    Jak mam ochotę i chwilę czasu to napiszę coś co moze pomóc komuś innemu
    bez oglądania się na to czy zapłacił za możliwość zadawania pytania i
    czy czasem nie pomagam komuś konkurującemu ze mną na rynku. Przyznam że
    dla mnie elektroda jest na dalekim końcu gdy szukam odpowiedzi. Po
    Google, grupach naszych i zagranicznych, różnych stronkach typu
    wikibooks, czy forach zagranicznych. Do pewnego stopnia komercyjność
    elektrody rozumiem zwłaszcza jeśli chodzi o część serwisową. Sam ją
    traktuję jako składnicę schematów udostępnianych za niewielka opłatą.
    Natomiast w dziedzinach bardziej "deweloperskich" taka polityka jest dla
    mnie nieprzyjazna i nie skłania do tego żeby elektrodę traktować jako
    portal dla elektroników.

    MD