  • 11. Data: 2010-09-07 08:33:04
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    wiadomościnews:i63ot7$g7$1@news.onet.pl...

    > Zgadza się , dostali trochę władzy to im się w dupach przewraca  to typowo
    > polskie. Moje podwórko i będziesz pisał pod moje dyktando. Patrząc na
    > początki przyjaznej elektrody.pl to teraz  jest komitet sekretarzy partii
    > którzy tylko cenzorują i nakazują czytać FAQ. Nie mają konkurencji i to jest
    > cały problem .

    To może zorganizujmy się chopy i stwórzmy jakąś konkurencyjną
    witrynke ;)

  • 12. Data: 2010-09-07 08:55:38
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Każde pytanie jest normalne. Pojebane mogą być tylko odpowiedzi.

    Marek

  • 13. Data: 2010-09-07 09:19:17
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-07 00:10, kolarz pisze:
> [...]
    > zaraz wszstko idzie do kosza ! Nawet w tematach dla początkujących. Ostatni
    4005#8484005
    > Oni jak słyszą "zasilacz LDO na mosfetach", to od razu wyrzucają do
    > kosza.Widocznie mają uczulenie na takie zasilacze.

    Dawno tam nie byłem i zdziwiłem się, że trzeba płacić punktami za
    umieszczenie pytania. Nie będę po marksistowsku pisał, że powinno być za
    darmo. Po prostu poszedłem z problemem na fora zagraniczne - bardziej
    renomowane niż elektroda :)

    MD

  • 14. Data: 2010-09-07 09:22:16
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    slawek7 napisał(a) :
    > A wie może ktoś gdzie mozna zgłaszać nadużycia admina?

    Admin Elektrody
    ul. Pocztowa 1
    00-001 Berdyczów

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2010-09-07 10:09:05
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Zgadzam się. W zyciu jest tak że jedni cos wiedzą a drudzy nie i po to
    sa fora, aby pytać.
    mógłbym się zgodzić na sytuację że jesli jakieś pytanie jest na prawdę
    laickie, to pozwolic odpowiedzieć i niech bedzie jakis czas na
    stronie, a po tym czasie niech sobie usuwają jak im na serwerach
    miejsca brakuje, ale aby tak na dzień dobry watek do kosza, to jest
    żenujące.
    Pdejrzewam że raczej chodzi tu o to że jakis admin dostał troche
    władzy i pokazuje jaki to on nie jest guru. Przykre to niestety.
    Zastanowiło mnie własnie jakim trafem zostają adminami, za co?

  • 16. Data: 2010-09-07 10:13:41
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    No wiesz, admin wie wszystko, na to wyglada.

  • 17. Data: 2010-09-07 10:53:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "bobofrut" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 7 Wrz, 09:12, "mm" <t...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "kolarz" <k...@o...eu> napisał w
    > wiadomościnews:i63ot7$g7$1@news.onet.pl...

    >To może zorganizujmy się chopy i stwórzmy jakąś konkurencyjną
    >witrynke ;)

    Super! Ja kupie domene ;P

  • 18. Data: 2010-09-07 11:51:46
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 07.09.2010 12:53, Ghost pisze:

    > Super! Ja kupie domene ;P
    Moge być moderatorem - obiecuję, że będę ciął tylko posty zaniżające
    poziom. ;)

    Michoo

  • 19. Data: 2010-09-07 12:14:50
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Nie wiem jak ich nazwać.

    Małe fiutki przeważnie. Albo dziadki (nie tylko jako admini, również jako
    zasłużeni użytkownicy). Z jednymi i z drugimi ciężka rozmowa, chociaż od
    tych drugich przynajmniej _czasem_ się czegoś wartościowego dowiesz, o ile
    problem istniał za ich czasów (ale też widziałem niejedną dyskusję, gdzie
    dziadki zjadły gościa, który miał rację albo wnosił coś wartościowego, ale
    się im nie spodobał).

    Inna sprawa, że początkujący (a ściślej poziom ich niewiedzy, egocentryzmu
    i niezdolności do słuchania) to jest prawdziwa zmora. Podniecą się jakimś
    (zwykle nierealnym) tematem i niecierpliwie bombardują wszystkie możliwe
    miejsca, licząc na pełną obsługę i wytłumaczenie wszystkiego od początku
    do końca, wraz z uzasadnieniem. Nie każdy ma na to czas i ochotę
    szczególnie, gdy już to było tłumaczone. A odeślij takiego do książek (co
    jest czasem koniecznością), to ci jeszcze bluzgów nawsadza.

    e.

  • 20. Data: 2010-09-07 12:32:48
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Dawno tam nie byłem i zdziwiłem się, że trzeba płacić punktami za
    > umieszczenie pytania.

    że jak? "fajnie" :/
    a z drugiej strony czy mnie to powinno dziwić?
    teraz już wszystko się komercjalizuje, więc jeżeli na czymś można zarobić to
    tylko filantrop by tego nie zrobił...

    brat