  • Data: 2021-10-04 12:03:39
    Temat: Re: Niemcy na ratunek
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.10.2021 06:42, J.F wrote:

    > A tamci starzy na odchodnem nie wypelnili strony na pobyt staly, tak
    > na wszelki wypadek?

    wielu ludzi myśli "nie będę pracował więcej, bo wejdę na wyższy próg
    podatkowy, a Zenek powiedział że to się nie opłaca" oraz "zrobili brexit
    to mam to w dupie, nie będę żadnych papierów wypełniał"
    No i skoro w DE zarobi tyle samo, a samochodem jest w 10h w domu, więc
    nie musi się martwić, że loty odwołają, to po co się ścierać w UK. I racja.

    > chodzi o test covid?

    tak

    > Co to za urlop ... zamkniety w domu.
    > Hm, na mistrzowstwa pilkarskie, a kobieta bedzie piwo donosic?

    czyli jak zwykle, przecież na urlopie nie siedzą non stop na plaży. Z
    resztą można płot pomalować, oglądnąć spokojnie nowe filmy, albo
    wyskoczyć na fuchę, bo przecież nikt tego nie kontroluje... Sam dzień w
    dzień po powrocie z PL jeździłem z przyczepą do marketu budowlanego, bo
    jakoś trzeba ten czas wykorzystać (ale wielu i tak w wolnym czasie
    siedzi w domu, więc im ta kwarantanna w ogóle nie przeszkadza)

    > Ale co - jak ktos wiecej zarabia, to mu sie kwarantanna nie nalezy,
    > czy tylko wyplata mu sie nie nalezy?

    tylko wypłata. Bodajże musisz pobierać benefity, żeby dostać ?500 od
    partii za siedzenie w domu. Tak jest przynajmniej w Szkocji.
    Jak zarabiasz więcej to dostaniesz (chyba dostaniesz) sick pay, czyli
    kilkadziesiąt funtów tygodniowo. Dlatego moja rodzina się nie testuje.
    Nawet jak szkoła stwierdza że wszyscy mają się przetestować, bo ktoś
    kichnął, to to olewam i o nic nie pytają. Brak testów, brak pozytywnych
    wyników, brak kwarantanny.

    Lukasz