  • Data: 2021-10-04 13:14:05
    Temat: Re: Niemcy na ratunek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Oct 2021 12:03:40 +0100, K wrote:

    > Tumany nie potrafia czytac, nie stac ich na testy i kombinowali. Mowil
    > taki debil jeden z drugim na granicy, ze przyjechal z Niemiec ale nie
    > potrafil tego nijak udowodnic

    No ale przeciez przyjechal z Niemiec.
    Polska, Niemcy, Francja :-)

    > ani podac kontaktu do kogos u kogo byl czy

    Zadzwoniliby i sprawdzili?

    > tez rachunkami/paragonami,

    Jak przyjechal, to pewnie jakis za tankowanie ma ...

    > a tymczasem samochody mieli pelne towarow z
    > Polski...

    Czy tak pelno ... ponoc tam taniej :-)

    > Na lotniskach nie bylo lepiej, bo albo nie wypelniali
    > Passenger Locator albo nie mieli wykupionych testow i kilka osob w lipcu
    > w Stansted przedemna zawrocili.

    No ale z samolotem latwiej - wiadomo czy z Warszawy, czy z Berlina.

    A jak z Berlina?

    > Jeden chlop sie nawet klocil, ze on nie
    > musi bo on jest kierowca ciezarowki i przez takich debili stoisz 2h do
    > kontroli.

    Ale moze mial racje - kierowcą ciezarowki jest, a oni zwolnieni :-)

    A jak sie ignoruje wlasne przepisy, to potem paliwa na stacjach nie ma
    :-)

    J.