eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNielimitowane renderowanie detaliRe: Nielimitowane renderowanie detali
  • X-Received: by 10.49.27.137 with SMTP id t9mr310qeg.34.1382085992832; Fri, 18 Oct
    2013 01:46:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.27.137 with SMTP id t9mr310qeg.34.1382085992832; Fri, 18 Oct
    2013 01:46:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!209.85.216.88.MISMATCH!i2no1
    8681144qav.0!news-out.google.com!9ni52399qaf.0!nntp.google.com!i2no18681134qav.
    0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 18 Oct 2013 01:46:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l3pg6n$4ko$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.136.164;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 31.61.136.164
    References: <l3p6ti$qfo$1@node1.news.atman.pl> <l3p8hp$s6t$1@node1.news.atman.pl>
    <l3pbkk$vea$1@node1.news.atman.pl> <l3pcsa$n4q$1@node2.news.atman.pl>
    <l3pdmu$1sh$1@node1.news.atman.pl> <l3pfhd$pkd$1@node2.news.atman.pl>
    <l3pg6n$4ko$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Nielimitowane renderowanie detali
    From: firr <p...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 18 Oct 2013 08:46:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:204609
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 17 października 2013 22:09:58 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
    > Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > news:l3pfhd$pkd$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > > W internetach próbowali rozgryźć to, przewija się
    >
    > > pomysł z powrotem do raytrackingu. Zamiast rysować
    >
    > > trójkąty, każdy piksel sprzwdza, na kogo wpadnie.
    >
    > >
    >
    > > Bardo teoretycznie możemy mieć logarytmiczną zależność
    >
    > > czasu od liczby obiektów na scenie.
    >
    >
    >
    > Raytracking jest chyba bardzo czasochłonny nawet przy małej ilości obiektów.
    >
    > A w jaki sposób udaje się sprawdzać prawie że tylko logarytm obiektów?

    Rytracing nie jest az tak czasochłonny (zalezy jak na to spojrzec ale rasteryzacja
    tez jest czasochlonna)

    Koszt raytracing to mozna powiedziec koszt odpalenia tylu procedur ile jest pixeli na
    viewporcie gdzie kazda procedura robi pare
    rzeczy :

    po pierwsze wyszukuje kolidujace z promieniem 'przedmioty' (momencik)







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: