  • 11. Data: 2012-05-31 13:01:12
    Temat: Re: Nielegalne wyścigi: motorem pod prąd na S8
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Taryfikator zapewne przewiduje taką kwotę za jazdę pod prąd (nie chce mi
    > się sprawdzać), czyli dostali mandaty, za to, za co mogli być ukarani
    > (jeden dodatkowo za brak prawa jazdy, czyli chyba za brak uprawnień do
    > kierowania, bo za sam brak dokumentu jest pewnie niższy).

    Potrafisz czytać? Policja nie musi dawać mandatu, może skierować wniosek
    do sądu, a sąd ma dużo większą dowolność w ukaraniu psycholi.

  • 12. Data: 2012-05-31 13:05:05
    Temat: Re: Nielegalne wy?cigi: motorem pod pr?d na S8
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin PaweL

    > Nie no, w ogóle, żadnego, szczególnie biorąc pod uwagę, że mogli spotkać
    > się z jakimś innym spocikiem lotnym (nienachalny stuncik po S8 -- 200-250
    > km/h).

    przecież zablokowali ruch (za co dostał mandat kierowca puszki)

    :/

  • 13. Data: 2012-05-31 13:20:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 13:01, to pisze:
    > Potrafisz czytać? Policja nie musi dawać mandatu, może skierować wniosek
    > do sądu, a sąd ma dużo większą dowolność w ukaraniu psycholi.
    Owszem. Mógłby ich np. ukarać jedynie poniesieniem kosztów sądowych, ze
    względu na trudną sytuację materialną sprawców :->

    Maciek

  • 14. Data: 2012-05-31 13:36:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-31 12:07, $heikh el $hah pisze:

    > I po trzy lata pudła, jak pedofilom, co nie?
    > A za jazdę więcej niż 55 km/h powinni z miejsca
    > strzał ostrzegawczy w potylicę oddawać?
    > CHWDP.

    Odróżniasz wykroczenie w postaci wjechania pod prąd od celowego
    wprowadzana zagrożenia w ruchu drogowym?

    > PS I - Dwóch kolesi zapierdalało na motocyklach i od razu "nielegalne
    > wyścigi"? Czy to aby nie pod prąd na zamkniętym odcinku drogi?! :P

    Taaa, zamkniętym.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,9100183,S
    cigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku
    .html

    > PS II - Nie, nie chciało mi się klikać i czytać, bo o motocyklistach to
    > prawie zawsze jak w RM o Szatanie.

    To może jednak poczytaj, ponieważ mowa tam jest nie tylko o
    motocyklistach.

  • 15. Data: 2012-05-31 14:33:03
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    > 300 zł za zapierdalanie ekspresówką pod prąd? 600 zł za zapierdalanie
    > ekspresówką pod prąd bez prawka? Czy ten kraj jest normalny? Dlaczego
    > policjanci w przypadku tak kretyńskiego, w pełni świadomego, wybryku nie
    > skierowali sprawy od razu do sądu?

    Polucjanty bojały się bo ONI som wszendzie...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2012-05-31 14:36:52
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2012-05-31 12:05, yamma pisze:
    > to wrote:

    > A ty wiesz ile ludzi czeka na nerki, serca, płuca? A ty byś chciał ich
    > od razu do pierdla?
    > yamma

    Nie powtarzaj obiegowych opinii. W razie wypadku przeważnie nic nie
    nadaje się do przeszczepu. Nawet soczewki.
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 17. Data: 2012-05-31 14:46:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 31 May 2012 12:07:07 +0200 osobnik zwany PaweL
    wystukał:

    > Wygl?da na to, ?e spocik sobie zorganizowali i jeOEdzili z pr?dem i pod
    > pr?d, uwa?aj?c na (znikomy) ruch na trasie. Zagro?enia dla innych raczej
    > nie by?o.

    bez jaj. niestety jak zwykle jako pierwsi w oczy rzucają się idioci.
    A policja dała ciała bo powinni ich surowo potraktować.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2012-05-31 14:59:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Obaj, 33-letni Rafał B. i 22-letni Robert N. dostali po 300 zł mandatu i
    > 6 pkt. karnych. Dodatkowo Rafał B. prowadził motor bez prawa jazdy - co
    > kosztowało go kolejne 300 zł. Jak informuje policja, uczestnicy wyścigów
    > byli trzeźwi. Nie mieli dotąd na koncie podobnych wykroczeń. (...)"
    >
    > http://tiny.pl/hpvfn
    >
    > 300 zł za zapierdalanie ekspresówką pod prąd? 600 zł za zapierdalanie
    > ekspresówką pod prąd bez prawka? Czy ten kraj jest normalny? Dlaczego
    > policjanci w przypadku tak kretyńskiego, w pełni świadomego, wybryku nie

    za to 120 na 70 kosztuje 500zł.....
    Nie jest normalny!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 19. Data: 2012-05-31 15:16:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-31 14:36, Nathan pisze:
    > Nie powtarzaj obiegowych opinii. W razie wypadku przeważnie nic nie
    > nadaje się do przeszczepu. Nawet soczewki.

    Witamy na grupie patomorfologa.
    A jak się przedstawia skoczek spadochronowy gdy oba spadochrony zawiodą?
    Soczewkę przeszczepi?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 20. Data: 2012-05-31 15:38:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-05-31 13:20, Maciek wrote:

    > Owszem. Mógłby ich np. ukarać jedynie poniesieniem kosztów sądowych, ze
    > względu na trudną sytuację materialną sprawców :->

    Taka bieda, ze kogos stac na motocykl, albo na paliwo, a nie
    stac poniesienie kosztow stwierdzonego powaznego wykroczenia? Aaaaha.

    IMHO predzej mozna liczyc na rozlozenie grzywny na raty albo
    umorzenie samych kosztow, ale nie nalozonej kary.

    --

    memento lorem ipsum