  • 11. Data: 2009-06-05 10:21:48
    Temat: Re: Niektórzy to sobie latają
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    No tak,jeszcze linka:
    http://tiny.pl/3w81

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 12. Data: 2009-06-05 10:39:08
    Od: mlek <r...@o...pl>

    piotr. wanat wrote:
    > Wygląda na fake.

    Kim jest ten caly "fake" ? Jakas znana osobistosc?
    Pytam, bo czesto o nim ostatnio slysze.

  • 13. Data: 2009-06-05 11:34:25
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 5 Cze, 12:39, mlek <r...@o...pl> wrote:

    > Kim jest ten caly "fake" ? Jakas znana osobistosc?
    > Pytam, bo czesto o nim ostatnio slysze.

    Oj leniwyś:

    1. fake
    if your bitch moans and looks you in the eye its fake
    [urbandictionary]

    p.

  • 14. Data: 2009-06-05 11:43:53
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.06.2009 Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał/a:
    > No tak,jeszcze linka:
    > http://tiny.pl/3w81

    Dobrze widzę? GS500 jednak skręca? A niektórzy twierdzą że to
    niemożliwe. ;)
    <http://picasaweb.google.pl/emil.ajmil/20090417_Rado
    m_paczka1?authkey=Gv1sRgCMfo9syF1-adsAE#slideshow/53
    26040377882636642>

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2009-06-05 11:46:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kakmar pisze:

> [...]
    > niemożliwe. ;)
    > <http://picasaweb.google.pl/emil.ajmil/20090417_Rado
    m_paczka1?authkey=Gv1sRgCMfo9syF1-adsAE#slideshow/53

    jak skręca, jak go wyniosło do zewnętrznej. no nie skręca, bo wynosi.

    --
    gildor
    9'99

  • 16. Data: 2009-06-05 11:47:33
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    kakmar pisze:

> [...]
    > niemożliwe. ;)
    > <http://picasaweb.google.pl/emil.ajmil/20090417_Rado
    m_paczka1?authkey=Gv1sRgCMfo9syF1-adsAE#slideshow/53

    Ten raczej nie skręcał,ale to wina kierownika,jeszcze się nauczy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2009-06-05 12:35:50
    Od: mlek <r...@o...pl>

    piotr. wanat wrote:

    > 1. fake
    > if your bitch moans and looks you in the eye its fake
    > [urbandictionary]

    Eee wszyscy jacys tacy wyksztalceni, obce jezyki znaja, a ja prostak,
    dalej nie rozumiem kim jest ten caly "fake", w PWN'ie sprawdzam (to taka
    ksiazka, co ma okladki i zapisane kartki, ktore trzeba przekladac) i
    dalej nie wiem. :)

  • 18. Data: 2009-06-05 12:47:43
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "kakmar"
    Dobrze widzę? GS500 jednak skręca? A niektórzy twierdzą że to niemożliwe.
    ;)

    A ja zauwazylem cos innego...wszyscy jezdzacy po torze maja normalne tablice
    (w sensie nie po podginane czy zamontowane pod motocyklem etc).

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 19. Data: 2009-06-05 13:19:45
    Od: fv <f...@c...com>

    Tytus z Fabryki wrote:
    > A ja zauwazylem cos innego...wszyscy jezdzacy po torze maja normalne tablice
    > (w sensie nie po podginane czy zamontowane pod motocyklem etc).

    Maskują tym buteleczki z podtlenkiem azotu. Niektórzy nawet bez żenady montują
    dodatkowo
    scottoilera. Generalnie jak motór ma być szybki, nie może mieć tablicy
    rejestracyjnej. Trzeba też
    uważać na buty - najmniejsze opory powietrza stwarzają adidasy lub dowolne inne w
    których widać
    skarpetkę.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 20. Data: 2009-06-05 13:22:58
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"fv"
    Trzeba też uważać na buty - najmniejsze opory powietrza stwarzają adidasy
    lub dowolne inne w których widać skarpetkę.

    A najbardziej areo sa sandalki...oczywiscie obowiazkowo ze skarpetka w
    bialym lub innym jasnym kolorku...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)