  • 21. Data: 2009-06-05 13:52:26
    Temat: Re: Niektórzy to sobie latają
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > A najbardziej areo sa sandalki...oczywiscie obowiazkowo ze skarpetka w
    > bialym lub innym jasnym kolorku...

    To chyba nie w trosce o aero a o jak najmniejsza mase... :)
    Musza byc wiec piankowe :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 22. Data: 2009-06-05 15:02:14
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Eee wszyscy jacys tacy wyksztalceni, obce jezyki znaja, a ja prostak,
    > dalej nie rozumiem kim jest ten caly "fake", w PWN'ie sprawdzam (to taka
    > ksiazka, co ma okladki i zapisane kartki, ktore trzeba przekladac) i dalej
    > nie wiem. :)

    Fake - falszywka, podrobka, etc.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 23. Data: 2009-06-05 19:05:49
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "kakmar" napisał :
    > Dobrze widzę? GS500 jednak skręca? A niektórzy twierdzą że to
    > niemożliwe. ;)
    > <http://picasaweb.google.pl/emil.ajmil/20090417_Rado
    m_paczka1?authkey=Gv1sRgCMfo9syF1-adsAE#slideshow/53
    26040377882636642>

    Źle widzisz, niestety.
    To ZDECYDOWANIE nie jest GS 500.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 24. Data: 2009-06-05 20:27:23
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > A ja zauwazylem cos innego...wszyscy jezdzacy po torze maja normalne tablice
    > (w sensie nie po podginane czy zamontowane pod motocyklem etc).

    na tor przyjeżdżają tylko "normalni" dresa ani lanserki nie
    uświadczysz,przecież prostej nie ma:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2009-06-05 20:29:40
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Źle widzisz, niestety.
    > To ZDECYDOWANIE nie jest GS 500.

    Jak więc się nazywa GS500 z owiefkom?
    :-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2009-06-05 22:03:34
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Monster" napisał :
    > Jak więc się nazywa GS500 z owiefkom?
    > :-)

    Nazywa się ołnderejstrak i ma dwa razy większy silnik. Dwa razy tyle
    pojemności i dwa razy tyle cylindrów. ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 27. Data: 2009-06-06 12:13:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.06.2009 Wojciech G. <w...@w...ursynet.com> napisał/a:

    > Nazywa się ołnderejstrak i ma dwa razy większy silnik. Dwa razy tyle
    > pojemności i dwa razy tyle cylindrów. ;)

    A to jakieś BMW? bo tych w przeciwieństwie do co tańszych suzuki nie
    rozróżniam ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 28. Data: 2009-06-06 19:40:54
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "kakmar" napisał :
    > A to jakieś BMW? bo tych w przeciwieństwie do co tańszych suzuki nie
    > rozróżniam ;)

    Podpowiem Ci tak - motur jest z Zschopau. ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 29. Data: 2009-06-06 20:25:05
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Podpowiem Ci tak - motur jest z Zschopau. ;)
    Pewnie jakaś nowa MZ-)
    Jeśli chodzi o tamto Stukipuki to dokładnie jest to GS500F

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2009-06-07 09:12:08
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Monster" napisał :
    > Jeśli chodzi o tamto Stukipuki to dokładnie jest to GS500F

    A zauważyłeś to całkiem spore czerwone R na owiewce i kierunkowskazy w
    lusterkach ?
    Tak ma GS500F ?
    --
    PZDR