    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Date: Thu, 20 Feb 2014 20:18:07 +0000 (UTC)

    Użytkownik Jawi t...@p...com ...

    > wyprzedzasz jak ten "dziadek", a zatrzymuje Cię strażnik teksasu,
    > który przez Ciebie nie hamował, nie mrugał, nie związany ze
    > zdarzeniem, a ty chcesz go przepraszać? Jak się znajdzie 8 takich
    > ormowców to będziesz każdego przepraszał z osobna?

    Dla mnie nie byłoby dziwne, ze ktos widzący takie wyprzedzanie z boku
    zainterweniował.
    Ale widze, ze niektorzy by od razu lali wiec ja jakis inny jestem.

    Na osmiu bym nie liczył - najczesciej nikt jednak nie reaguje.
    Przyznaje ze osobiscie robie to tylko przez CB lub dzwonie na policje ale
    troche tez dlatego, ze taki wariat najczesciej jedzie dalej na tyle szybko
    ze sciganie go byłoby niebezpieczne.

    Jeżeli jednak jedziemy dalej razem, stajemy koło siebie na swiatłach etc.
    to zdarzało mi sie otworzyc okno i powiedziec co mysle o takiej jezdzie.
    Najczesciej reakcją było własnie słowo przepraszam i jakies wytłumaczenie w
    stylu "nie zauwazyłem", "zagapiłem się".
    Tylko raz spotkałem debila ktory na uwage ze nie wyprzedza sie rowerzysty
    na gazete zaczał cos pyszczyć ze on bedzie wyprzedzał tak jak bedzie
    chciał. A praktycznie zepchnął mnie z drogi.
    Wykrzyczał, ruszył i potem 3 nastepne skrzyzowania przejechał na czerwonym
    bo za kazdym razem jechałem za nim chcąc kontynuowac jakże ciekawą
    dyskusję. Nie wiem jak sprawa sie skonczyła, bo policja nie ma zwyczaju
    informować zgłaszającego. Ale na swiadka mnie nie wołali wiec albo olali
    albo gośc się przyznał i zapłacił mandat. Ale to było dawno temu :)