  • Data: 2014-02-20 19:00:50
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Masz racje. Ale taki już jest ukarany gdy widzi że ledwo zdążył z
    > manewrem. Jeżeli taki pajac jest myślący, na drugi raz trzy razy
    > upewni się że manewr będzie bezpieczny.
    > Trzeba być samobójcą by świadomie takie manewry wykonywać. Kary nie
    > pomogą gdy ktoś nie posiada wyobraźni.

    No nie do konca - po to są miedzy innymi punkty aby takich bezrefleksyjnych
    też wycofać.
    Widziałem w zyciu dziesiatki takich co wyprzedzali w taki sposób celowo i
    po jednym manewrze następował kolejny.
    Gdyby za kazdym razie takiego nakrecic i przekazac sprawe policji - po
    tygodniu nie mieli by prawa jazdy.

    > Sprawdzanie, reagowanie...
    > Ja codziennie widzę pindy z telefonem przy uchu i kapelusze latające
    > od krawężnika do osi jezdni i wykonujące manewry bez kierunkowskazu.
    > Strach za taka/kim jechać. Wyprzedzić i jak najdalej od takich.
    > Gdybym miał na wszystkie takie objawy reagować, do domu bym przez
    > tydzień nie dotarł i musiał bym przerobić się na tfu... ORMOwca.

    Jeszcze raz powtarzam - trzeba przyłożyc odpowiednią miarkę.
    Gadanie przez telefon czy brak kierunkowskazu to najczesciej duzo mniejsza
    skala niż takie wyprzedzanie.
    Najczesciej...