  • Data: 2014-02-20 16:01:01
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Jak masz watpliwosc to dzwonisz na policje i ew. jedziesz za
    > delikwentem a nie bawisz sie w szeryfa a pozniej rzucasz tekstami o
    > broni na szelkach...

    Ja tak próbowałem dwukrotnie w dużym miescie.
    Wydawałoby sie ze interwencja powinna byc w trzy minuty.
    Nic z tego.
    Dłuzej nie dałem rady jechać bo to były jakies wariackie wybryki i nie dało
    sie jechać za wariatem.

    > A skoro nasz bohater podejrzewal naprutego to dlaczego zdecydowal sie
    > na zatrzymanie po "kilkadziesiat kilometrow"?

    Zapewne manewr wyprzedzania utwierdził go w przekonaniu, ze coś jest nie
    tak a nie ze tylko jakis roztrzepus jedzie.