eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ... › Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
  • Data: 2012-11-11 00:46:20
    Temat: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> wrote in message
    news:t43jeauypd9o.19qx1q2v6bnm8.dlg@40tude.net...

    > Musiałbyś choć raz w życiu być za granicą (i nei w Egipcie) i już by się
    > wszystkie Twoje wątpliwości wyjaśniły.

    Tydzien temu bylem we Wloszech. I jako pieszy i jako kierowca. Jakos
    specjalnie nie zauwazylem troski kierowcow o pieszych. Powiem wiecej -
    miesiac temu bylem w Monaco i m.in pojechalem na autokarowa wycieczke do San
    Remo. Pilotka wycieczki ostrzegala nas, zebysmy uwazali wchodzac na jezdnie,
    bo jedziemy do Wloch, a tam sie nie zwraca uwagi na pieszych (w
    przeciwienstwie do Monaco).
    To tak dla tych, ktorzy uwazaja, ze jestemy jedynym krajem w Europie, gdzie
    piesi nie sa swietymi krowami.

    Ps. Dzis jakis dziadek machal na mnie ze zloscia kulami po tym jak, nie
    zatrzymalem sie w miejscu gdy dochodzil do jezdni, tylko przejechalem przez
    przejscie. Jakby sie nie zatrzymal, to nawet nie musialby zwalniac, zeby za
    mna przejsc. A za mna bylo pusto. Czyzby juz sie naczytal o nowych
    przepisach, ktore chca wprowadzic i poczul sie "swieta krowa"?

    --
    Axel