eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by
    puścić pieszych ...
    Date: Sat, 10 Nov 2012 00:48:40 +0100

    W dniu 2012-11-09 23:42, Mikołaj Tutak pisze:
    > Pieszy wtargnął na jezdnie na przejściu dla pieszych... no musisz
    > mieć jakieś zabójcze IQ...

    Nie narzekam. Kilka dych żyję w dużym mieście (odpukać) bez takich przygód.
    Jak Ci się wtargnął nie podoba to zamieniam na wpierdolił się na pasy.
    Art. 13.
    "1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany
    zachować szczególną ostrożność ...]

    > Ty wiesz co to jest przejście dla pieszych? Pogooglaj co oznaczają
    > takie pseczki białe na jezdni...

    Ty musisz mieć zabójcze IQ. Wysil się bardziej. Ja googlać nie muszę,
    mam przejść dla pieszych od zajebania w koło siebie i życie nauczyło
    mnie z nich korzystać, nie przepisy.

    Mojego kumpla teściowa myślała tak samo jak Ty, że na pasach jest świętą
    nietykalną krową a auta zatrzymują się w miejscu. Myślała tak do momentu
    aż podobnego fiflaka odwaliła jak ten z filmu. Od tamtej pory giry
    nie stawia na jezdni póki nie widzi że auta ewidentnie zwolniły lub się
    zatrzymały by ją przepuścić.
    Wiesz, wszyscy jej mówili że tak skończy, ale ona była mądrzejsza. To
    kobieta ze wsi więc jest usprawiedliwiona.

    Jeszcze jedno. Kłania się zasada ograniczonego zaufania, nawet gdy na
    sygnalizatorze jest światło zielone. To już dzieci w przedszkolu maja
    wpajane.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/