eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
  • Data: 2012-11-10 07:37:46
    Temat: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-10 03:05, t? pisze:

    > No właśnie, jakoś ten artykuł od jakiegoś czasu wszystkim umyka. A z
    > całą pewnością lezienie przez jezdnie bez zwracania jakiejkolwiek
    > uwagi na to, co się na niej dzieje NIE JEST zachowaniem szczególnej
    > ostrożności.

    Tak, tylko dalsza część tego artykułu mówi że:

    ...] Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed
    pojazdem."

    Więc głupek jeden z drugim i tu co poniektórzy obecni, mają zakodowaną
    tylko drugą część tego artykułu. Wpieprzają się na pasy przed maskę
    jadącego pojazdu z okrzykiem bojowym w mózgu:
    ja mam pierwszeństwo a on ma zahamować LOL
    Tylko co z tego że ma pierwszeństwo, jak w najlepszym przypadku ląduje w
    szpitalu z połamanymi kulasami.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/