  • 1. Data: 2011-08-18 09:34:41
    Temat: Niedziałający starter powód?
    Od: mero222 <mero222@_NOSPAM_wp.pl>

    Dzień dobry wszystkim ,mam pewien problem dotyczący startera w
    skuterze.Jestem posiadaczem skutera wydaje mi sie że chiński. baontain
    bt49qt-12 tiger.Jest mianowicie problem taki że wogóle n ie pali ze
    startera, bezpiecznik zrobilem na krótko,światła są dobrze podłącząne, ma
    ładowanie, mi sie wydaje że chodzi o mase. podłaczyłem do masy kabelek
    jedna końcówka do masy a drógi do ramy zaskoczył i palił ze startera ale
    wystarczy ze pojechałem sobie wokół bloku i stanołem już zero było reakcji
    ze strony startera. co zrobić w takim wypadku??chyba nie musze całego
    rozbierać by kabel masowy sprawdzić?? pomóżcie pozdro

  • 2. Data: 2011-08-18 14:54:44
    Temat: Re: Niedziałający starter powód?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "mero222" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Jest mianowicie problem taki że wogóle n ie pali ze startera, bezpiecznik
    > zrobilem na krótko,

    A po co ten bezpiecznik robiles na krotko? Chyba on po cos tam jest. Na 100%
    jesli nie jest przepalony, to nie jest winny tego, ze rozrusznik nie dziala.

    > ma ładowanie,

    Skad wiesz, ze ma? Jak wygladaja napiecia na wylaczonym silniku, a jak na
    wlaczonym? Moze troche laduje, a troche nie.

    Poza tym ja bym zaczal od pozyczenia od kogos nowego, w 100% sprawnego
    akumulatora.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2011-08-22 19:00:37
    Od: mero222 <mero222@_NOSPAM_wp.pl>

    spoko kupie akumulator już sie wszystko wyjasnilo dlaczego nie palił ze
    startera doszedlem do tego sam ale na 100% nie jestem pewien czy to to.
    chodzi o akumulator . jesli na nowym akumulatorze nie bedzie ladowal to
    mam nastepny wydatek ale jestem dobrej mysli ze to tylko wina akumulatora.
    a jesli chodzi o bezpiecznik to tak naprawde serwisant za darmo mi zrobil
    na jakis czas ten drucik bo wywalalo bezpiecznik ciagle hmmmm ... musialo
    byc jakies zwarcie patrzylem na wszystkie kable odwijalem z tasmy i
    wszystko gra jeszcze moze byc problem z betixem czy jakos tak sie na to
    mowi mysle ze trzeba go wymienic moze on jest winien spięć??

  • 4. Data: 2011-08-22 19:26:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    mero222 pisze:

    > akumulatora. a jesli chodzi o bezpiecznik to tak naprawde serwisant za
    > darmo mi zrobil na jakis czas ten drucik bo wywalalo bezpiecznik ciagle
    > hmmmm ...

    No to się wykosztował :)

    musialo byc jakies zwarcie patrzylem na wszystkie kable
    > odwijalem z tasmy i wszystko gra jeszcze moze byc problem z betixem czy
    > jakos tak sie na to mowi

    bendiks

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-08-22 21:50:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-22 21:26, Piotr Rezmer pisze:

    > No to się wykosztował :)
    >
    > musialo byc jakies zwarcie patrzylem na wszystkie kable
    >
    > bendiks

    W skuterze ? No przestan.

    --
    Kuczu