eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNiedrogi jasny obiektyw z fajną plastyką do Nikona bez śrubokręta? › Re: Niedrogi jasny obiektyw z fajną plastyką do Nikona bez śrubokręta?
  • Data: 2010-03-27 21:30:29
    Temat: Re: Niedrogi jasny obiektyw z fajną plastyką do Nikona bez śrubokręta?
    Od: "Gil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam. Czytam tą grupę dawno już,...........
    >........ Teraz myślę właśnie o 30 czy 50 mm, F/1.4 czy 1.8, takim, co ma bardzo
    > ładny bokeh.
    > Marcin

    Na ogół ważniejsze jest to co widoczne na zdjęciu niż ładny bokeh.
    Przecież to nie zawsze zależy od obiektywu ale i od to co masz z tyłu.
    W twoim wypadku polecam oszczędzać na szkło które da ci namiastkę prawdziwej
    fotografii i gdzie bokeh i ostrość będą zależne od twojego wyboru.
    Tamron SP AF 17-50 mm f/2.8 XR Di II VC
    Nie kupuj stałki 35m oraz Sigmy 10-20 mimo, że to też fajne obieitywy ale one są
    niczym przy tym Tamronie. Tu fotografie i jej zasady masz jak na dłoni.
    A bokeh jak bokeh. Możesz zrobić świetny albo słaby.