  • 31. Data: 2013-03-10 10:31:32
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wy?adowana do zera bateria
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 10 Mar 2013 09:59:35 +0100, Marek Dyjor wrote:

    > a jaką wydajność ma ta ładowarka gniazdkowa?
    >
    > bo szybki przegląd internetu wskazuje że są łądowarki 500mA 750mA i 2.5A
    >
    > orzeszki przeciw dolarom że w standarcie HTC daje najsłabszą ładowarkę,

    Miszcz ma ASUSa ;-)

    A HTC do telefonu daje 1A (wg BMW max 900mA idzie w aku). Samsung do
    Taba dał 2A, z czego wg BMW do baterii idzie max 1650mA (maxy w sensie
    prąd na wyładowanej baterii, bo litówki jakoś się wg exp(-t) ładują...

    Co nie zmienia faktu, że gupi telefon (jednak mniejszy wyswietlacz i
    zwykle slabsze flaki niz tablety) jak robił w pociagu za Aero2->WiFi to
    w chwilach kryzysu zasiegowego wpieprzał 2.1A. I był zdechł w ca godzinę
    (choc pewnie powinien się od razu wylaczyc ;-))) mimo podlaczonego
    ładowania.

    > Kup sobie mocniejszą ładowarkę. a w kompach można ustawić czasem jeden port
    > jako port ładowania sprzętu wtedy on potrafi dawać bodajże 1 czy 1.5A a nie
    > standardowe 500mA.

    Z ciekawosci: USB 2, czy 3? Bo 3 AFAIR z definicji moze dac 1A?

    (*) BMW = Battery Monitor Widget
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2013-03-10 10:44:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 10 Mar 2013 09:51:37 +0100, Marek Dyjor wrote:
    > zastanawiam sie ilu ludzi rozładowuje swoje smartfony do zera... :)
    > myślę że problem jest marginalny.

    Miszcz pisał o tablecie. A swiat jest jednak pełen posiadaczy tabletów
    dla samego posiadania tabletu. Mam? Mam! Pies, że rozładowany ;-)

  • 33. Data: 2013-03-10 11:20:42
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 9 Mar 2013 07:12:53 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >To, że jakiś inny system jest TEŻ niedorobionym bublem
    >nie robi bzdurnym wniosku o tym że Android jest bublem.

    To, że Android w Nexusie tak się zachowuje niez anczy, że w innych
    telefonach też tak jest. Samsung Galaxy Y, Galxy Mini S3, SE Xperia
    NEo V - wszystkie można włączyć po podłączeniu do ładowania. Ba, nawet
    nie trzeba czekać do magicznych 4%.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2013-03-10 11:55:43
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sun, 10 Mar 2013 11:20:42 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > telefonach też tak jest. Samsung Galaxy Y, Galxy Mini S3, SE Xperia
    > NEo V - wszystkie można włączyć po podłączeniu do ładowania. Ba,

    Nexus też wystartuje natychmiast po podłączeniu ładowarki. Ale
    ładowarki do Nexusa, a nie portu w komputerze - 500mA z komputerowego
    USB nie zawsze pokrywa zapotrzebowanie Nexusa na prąd. Wystarczy
    włączyć prostą gierkę i mimo podłączenia do komputera poziom baterii
    spada. Dopiero dedykowana ładowarka 2A pozwala na pracę i ładowanie
    akumulatora jednocześnie. W końcu cztery rdzenie Tegry 3 i 7 cali
    wyświetlacza trzeba czymś karmić.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 35. Data: 2013-03-10 14:19:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > prawdopodobnie tak...

    No ale co z tego dla Was wynika?
    Wolicie sytuację opisaną w Nexusie 7, gdzie nie wiadomo kiedy już można
    uruchomić?

  • 36. Data: 2013-03-10 14:19:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > pierdolisz jak zwykle...
    >
    > pamiętam jak sie zapierałeś że nie jesteś fanbojem apple, jesteś tylko
    > widać cie już nie stać :)

    Jakiś merytoryczny argument zaoferujesz czy tylko będziesz fanbojem
    androida?

  • 37. Data: 2013-03-10 14:23:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a jaką wydajność ma ta ładowarka gniazdkowa?

    To jest oryginał od Nexusa 7.

> [...]
    > taką która nałąduje akumulator ale nie jest w stanie równolegle łądować
    > wyczyszczonego do zera akumulatora i zasilać smarta.

    Skąd u Ciebie teza, że wyczyszczony akumulator do zera bierze więcej prądu
    w czasie ładowania? Skąd wiesz, czy nie ładują stałym prądem cały czas aż
    do momentu naładowania, gdzie zmieniają na prąd malutki, podtrzymujący?

    > Wybacz ale system nie wie jak jest z łądowarka, dowiaduje sie o tym w
    > chwili gdy system zasilania zasignalizuje spadek napięcia zasilacza.
    >
    > Kup sobie mocniejszą ładowarkę. a w kompach można ustawić czasem jeden
    > port jako port ładowania sprzętu wtedy on potrafi dawać bodajże 1 czy 1.5A
    > a nie standardowe 500mA.

    Kupienie mocniejszej ładowarki NIC TU NIE DA.
    Skup się i przeczytaj jaki problem opisałem...

    Nie skarżę się na to, że tablet ładuje się zbyt powoli - skarżę się na to że
    w czasie
    ładowania go od zera NIE WIADOMO KIEDY JUŻ MOŻNA GO WŁĄCZYĆ i jedyne
    co możesz zrobić w takiej sytuacji to spróbować go włączyć i jak się nie
    wyłączy
    to cool, ale jak włączysz za wcześnie to się wyłączy i tylko się wkurzysz
    opóźniając
    moment na który czekasz...

  • 38. Data: 2013-03-10 14:26:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > zastanawiam sie ilu ludzi rozładowuje swoje smartfony do zera... :)
    >
    > myślę że problem jest marginalny.

    Myślę że nie rozładowują świadomie do zera - po prostu zapomną
    go wyłączyć i nie będą używać kilka dni - sam się rozładuje do zera.
    Ja mam Nexusa 7 od grudnia i zdarzyło się to więcej niż 7-10 razy.

    Fakt, używam go sporadycznie, głównie jak jadę gdzieś poza miasto.

    Nie sądzę aby mój sposób używania tej tabliczki był niepopularny...
    Zresztą nie ma to znaczenia w omawianym przypadku.

  • 39. Data: 2013-03-10 14:27:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Miszcz pisał o tablecie. A swiat jest jednak pełen posiadaczy tabletów
    > dla samego posiadania tabletu. Mam? Mam! Pies, że rozładowany ;-)

    Następny się znalazł do oceniania co ja mam robić ze swoim tabletem,
    jak długo używać i jak często go ładować - no po prostu gratuluję rozumu...

  • 40. Data: 2013-03-10 14:29:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Ale ładowarki do Nexusa, a nie portu w komputerze - 500mA
    > z komputerowego USB nie zawsze pokrywa zapotrzebowanie

    Mój rozładowany do zera Nexus 7 32GB NIE WYSTARTUJE z ładowarki.
    Sprawdzone.