  • 21. Data: 2013-03-09 20:00:38
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    news:513b8387$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
    > jak 99% ludzi
    > zapominasz o przedmiocie wartym wypłatę?
    > Po cholere go kupiłeś? Dobra, wolno Ci, kto bogatemu zabroni.
    > jednak zgodzisz się ze to marginalny przypadek? Powiedzmy 5%

    Po pierwsze - jaką wypłatę?? Kto gdzie zarabia $250?
    Nawet tygodniówka jest kilkarazy większa...

    Po drugie - gdzie tam widzisz marginalny przypadek że
    zostawiłeś tableta nieużywanego a włączonego na parę dni??
    Jeśli Ty używasz swojego codziennie to chyba jest to jakieś
    uzależnienie, nie sądzisz? :-) U mnie ten tablet to piąte urządzenei
    poza domowym desktopem, domowym laptopem, domowym
    iPhonem5 i drugim laptopem w biurze... Trudno aby miał
    dużą używalność, choć to się zmienia w podróżach bo czasem jest
    jedenym dodatkiem do telefonu (nie zawsze biorę lapka w drogę).

    > WOW! Znowu jedyna słuszna odpowiedź brzmi: kto bogatemu zabroni posiadania
    > ładowarki za cenę wypłaty? Tak normalnie ładowarką za 1 euro się nieda?
    > Teraz prawdopodobieństwo że ktoś powtórzy Twój wyczyn spadło poniżej 1%

    Dobrze się czujesz? :-)
    Biorę wyładowanego tableta - ładuję 5 minut z gniazdka w ścianie,
    myślę sobie że pewnie mu już starczy - przekładam kabelek do
    peceta bo celem moim jest przekopiowanie filmu na tabliczkę
    z peceta przed podróżą no i ... mam problem bo nie wiem kiedy
    można tableta włączyć a kiedy jeszcze za wcześnie. Bubel niestety.

    > Takie kosteczki migają na baterii. Co za różnica ile procent ma bateria.
    > jak ma 19 to źle a 21 dobrze?

    Czytasz w ogóle to na co odpisujesz?
    Różnica jest drastyczna bo powyżej jakiegoś tam progu tablet
    się włączy i będzie go można używać - poniżej tego progru tablet
    się włączy tylko po to aby napisać komunikat "powering off"
    po czym się ładnie wyłączyć. I znowu apiać od nowa...

    > wyłącz kabelek, włącz telefon, włącz kabelek. Przeszło Ci? Wszystkie moje
    > telefony wyłączały się jak miały słabą baterię, ale dały się włączyć
    > ponownie, chociażby po to aby wywalić komunikat że następuje wyłączenie z
    > powodu słabej baterii. ale jednak teflon "wstawał".

    Ty jednak nie przeczytałeś tego na co odpisujesz...
    A po co ma mi się włączyć urządzenie skoro nie mogę go używać?

    > Żeby przeflaszować system który nie wstaje.

    ??? Dobrze się czujesz?

  • 22. Data: 2013-03-09 21:35:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Dwadziescia osiem coma trzy.

    Czyli nie wiesz - a być może różnica pomiędzy wetkniętą SD card
    lub niewetkniętą jest poniżej 1% bo np. 80% prądu bierze LCD?

    A to czy są uruchomione apki, widgety i ile ich jest uruchomione
    to wiadomo, bo przecież tablet się nam wyłączył z powodu słabej
    baterii, a więc system moze pamiętać co miał włączone albo po
    prostu jakie miał zapotrzebowanie na prąd sprzed wyłączenia.
    Po włączeniu ponownym zapotrzebowanie na prąd będzie prawie
    identyczne i łatwo można oszacować ile trzeba ładować baterię.

    Twój argument broniący producenta który rzekomo nie potrafi
    oszacować nawet z grubsza minimalnego czasu ładowania pustej
    baterii zanim pozwoli na włączenie urządzenia leży więc w gruzach.

    > Nie mierz innych według siebie.

    No niestety tak to wygląda mi co piszesz - idziesz ślepo w zaparte
    zamiast przyznać, że to ewidentna wada systemu, niedoróbka.

    > Co? Nie wiem zupełnie o czym piszesz.

    Nieuważny jakiś jesteś... Cytuję wypowiedź m4rkiza obok:
    "moje androidy pokazuja, smiem twierdzic ze nexus tez
    (0-25-50-75-100%)"

    > WERSALIKI! WYKRZYKNIKIKI!! PYTAJNIKI!!!

    Bo ciągle nie łapiesz ZASADNICZEGO problemu jaki tu poruszam:
    użytkownik wie że "chwili" trzeba, ale czasem jest istotne wiedzieć
    czy ta chwila ma trwać 5, 10 czy 15 minut bo wychodzi się na lotnisko
    za godzinę i warto transfer tch 10-20 gigabajtów przez USB puścić
    jak najszybciej...

    > Ja rozumiem, że na fizyce ,,byłem chory''. Ale wyżej stoi ile potrzebuje
    > mój telefon. Czytać umiemy?

    A napiszesz mi też ile potrzebuje mój Nexus 7?

    > Nie. Edukuję nieuka. I Kirchoffa nadrobiłeś, jak sobie jakieś baterry
    > university na necie przegladniesz to też Ci się nic nie stanie.

    Wymówki mnożysz, bo ten sam problem ma rozładowany całkowicie
    iP5 a jednak inżynierom Apple nie przeszkadzało to dobrze oszacować
    minimalny czas jaki jest potrzebny aby włączyć urządzenie i aby działało.

    > A skad Pan Szanowny wie, ze nie wczesniej? Skoro go wczenisej wlaczyc
    > nie mozna? Moze jak pisalem poprzenio, prog jest ustawiony zachowawczo,
    > czyli za wysoko?

    Nawet jeśli jest niedokładne oszacowanie to wolę gdy wiem że telefon
    się na 100% włączy i mogę zadzwonić, niż zgadywankę w której nigdy
    nic nie wiadomo i w której telefon wyłączy mi się w trakcie zamiawiania
    tejże taksówki na lotnisku i międzynarodowe połączenie właśnie poszło
    się kochać...

  • 23. Data: 2013-03-09 23:24:01
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Dobrze się czujesz? :-)
    > Biorę wyładowanego tableta - ładuję 5 minut z gniazdka w ścianie,
    > myślę sobie że pewnie mu już starczy -
    WŁĄCZASZ, idziesz, odpala się system, masz informacje o niskim stanie
    > przekładam kabelek do
    > peceta bo celem moim
    (...)
    i kopiujesz i ładujesz....
    Co jeszcze?
    ToMasz

  • 24. Data: 2013-03-10 00:26:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > WŁĄCZASZ, idziesz, odpala się system, masz informacje o niskim stanie
    > (...)
    > i kopiujesz i ładujesz....
    > Co jeszcze?

    No to, że znowu nie przeczytałeś tego co napisałem... :-)

    Nie możesz kopiować, bo system Ci się wyłącza mimo podłączenia
    do ładowarki USB (czy to takiej z gniazdka ściennego czy peceta).

  • 25. Data: 2013-03-10 09:47:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > Ale JAKIEJ CHWILI!!?? To jest właśnie pytanie za 10 punktów.
    > Czy wystarczy 5 minut? Nie? OK, to 7? A może 12 minut???
    > Użytkownik chce wiedzieć kiedy najwcześniej można włączyć
    > urządzenie aby działało - iOS daje mu taką informację, przy
    > okazji samodzielnie się włączając, Android nie daje bo jest
    > uniwersalnym gniotem który ma ino ino działać na byle
    > jakim sprzęcie a nie jest, jak iOS, przemyślany i dopracowany
    > do konkretnej linii urządzeń.

    pierdolisz jak zwykle...

    pamiętam jak sie zapierałeś że nie jesteś fanbojem apple, jesteś tylko widać
    cie już nie stać :)

  • 26. Data: 2013-03-10 09:50:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala wrote:
    > A skad Pan Szanowny wie, ze nie wczesniej? Skoro go wczenisej wlaczyc
    > nie mozna? Moze jak pisalem poprzenio, prog jest ustawiony
    > zachowawczo, czyli za wysoko?

    prawdopodobnie tak...

    podobnie jak zaprogramowane złudzenie że sie aplikacje szybko starują
    poprzez umieszczenie screena z ekranem startowym aplikacji do wyświetlenia
    na wyświetlaczu, podczas lądowania ia startu.

  • 27. Data: 2013-03-10 09:51:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Raczej próbujesz obwiniać użytkownika za kiepski produkt.
    > A to nie wina użytkownika że producent nie przemyślał
    > tej sprawy i nie daje użytkownikowi sygnału kiedy można
    > już włączyć a kiedy jeszcze za wcześnie... I taka jest prawda.

    hm...

    zastanawiam sie ilu ludzi rozładowuje swoje smartfony do zera... :)

    myślę że problem jest marginalny.

  • 28. Data: 2013-03-10 09:53:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Nie możesz kopiować, bo system Ci się wyłącza mimo podłączenia
    > do ładowarki USB (czy to takiej z gniazdka ściennego czy peceta).
    zepsuty model, a nie android
    ToMasz

  • 29. Data: 2013-03-10 09:59:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > No i? Sądzisz że 2.5W mocy to za mało? :-)
    >
    > Nie ma tu jednak różnicy, bo ten sam efekt jest na ładowarce
    > z USB takiej do kontaktu w ścianie.

    a jaką wydajność ma ta ładowarka gniazdkowa?

    bo szybki przegląd internetu wskazuje że są łądowarki 500mA 750mA i 2.5A

    orzeszki przeciw dolarom że w standarcie HTC daje najsłabszą ładowarkę, taką
    która nałąduje akumulator ale nie jest w stanie równolegle łądować
    wyczyszczonego do zera akumulatora i zasilać smarta.

    Wybacz ale system nie wie jak jest z łądowarka, dowiaduje sie o tym w chwili
    gdy system zasilania zasignalizuje spadek napięcia zasilacza.

    Kup sobie mocniejszą ładowarkę. a w kompach można ustawić czasem jeden port
    jako port ładowania sprzętu wtedy on potrafi dawać bodajże 1 czy 1.5A a nie
    standardowe 500mA.

  • 30. Data: 2013-03-10 10:18:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Nie możesz kopiować, bo system Ci się wyłącza mimo podłączenia
    > do ładowarki USB (czy to takiej z gniazdka ściennego czy peceta).

    bo port USB z komputera ma za mały prad zasilania