eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateriaRe: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Date: Sat, 9 Mar 2013 16:07:18 +0000 (UTC)

    On Sat, 9 Mar 2013 09:40:53 -0600, Pszemol wrote:

    > O ile większy? O 5%? O 10%?

    Dwadziescia osiem coma trzy.

    > Bronisz Androida jak zaślepiony fanatyk religijny.

    Nie mierz innych według siebie.

    > Na razie takiego sygnału nie ma - ikona ładowarki zmienia
    > wygląd dopiero gdy masz ćwierć maksymalnego ładunku
    > w akumulatorze

    Co? Nie wiem zupełnie o czym piszesz.

    > Ale JAKIEJ CHWILI!!??

    WERSALIKI! WYKRZYKNIKIKI!! PYTAJNIKI!!!

    > To jest właśnie pytanie za 10 punktów. Czy wystarczy 5 minut?

    Ja rozumiem, że na fizyce ,,byłem chory''. Ale wyżej stoi ile potrzebuje
    mój telefon. Czytać umiemy?

    > Wymówki mnożysz

    Nie. Edukuję nieuka. I Kirchoffa nadrobiłeś, jak sobie jakieś baterry
    university na necie przegladniesz to też Ci się nic nie stanie.

    > a nie zmienia to faktu że iOS jest funkcjonalny i daje użytkownikowi
    > urządzenie gotowe do użycia jak tylko stanie się gotowe

    A skad Pan Szanowny wie, ze nie wczesniej? Skoro go wczenisej wlaczyc
    nie mozna? Moze jak pisalem poprzenio, prog jest ustawiony zachowawczo,
    czyli za wysoko?

    PS. Dostrzegam tutaj też parcie na dorzucanie orzeszków. Wiec na
    dobranoc: iOS jest the best, jego useria moimi góró. Papa.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns