eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria › Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Date: Sat, 9 Mar 2013 08:06:19 -0600

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnkjmg0e.ssr.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Bo jesli ladowane urzadzenie ciagnie prad, to prad ten nie idzie do
    > baterii. Fizyka w szkolce byla? Jakies I prawo Kirchoffa, te okolice.

    Tak jest tylko przy założeniu że ładowanie i zasilanie urządzenia
    wymagają więcej niż dać może ładowarka. A to nie zawsze jest prawda.

    > O, dzieki, na Ciebie zawsze mozna liczyc.

    Mam zupełnie rozładowany telefon po tym jak zapomniałem go
    wyłączyć przed transatlantyckim lotem - albo po całej nocy
    intensywnej imprezy w klubie - włączam go do prądu
    i chcę wiedzieć kiedy najszybciej mogę z niego skorzystać...

    W przypadku telefonu na Androidzie - nie wiem. Muszę zgadywać.
    Ale przy zgadywaniu muszę uważać LOL :-) bo jak włączę za wcześnie to
    nic z tego - nie włączy się a na dodatek spowolni się proces ładowania.
    W przypadku iPhone - sam się włączy i będę mógł zadzwonić po
    taksówkę w czasie gdy telefon dalej będzie się beztrosko ładował.

    > I JESZCZE SIEDEM WYKRZYKNIKOW!!!!!!
    >
    > Jeżeli dobra ładowarka daje 1.5A, a urzadzenie bierze 0.5A, czy
    > czasem blizej 1A, to ile zostanie do ładowania? Dalej 1.5A, tak?
    >
    > I jak dla mnie tutaj jest koniec tego wątku. I przepraszam za probe
    > podjecia merytorycznej dyskusji.

    I uważasz, mądralo, że sam fakt że będzie się wolniej ładował
    włączony jest uzasadnieniem tego, że tablet się jednak włącza
    aby pokazać napis "powering off" i się za moment wyłączyć? :-)
    No gratuluję poczucia humoru...

    Czy nie lepiej byłoby, gdyby NIE włączał się wtedy gdy nie ma
    po co się włączać?? Wytłumacz mi, gdzie tu widzisz jakąś logikę??