  • 141. Data: 2011-12-30 20:17:28
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Dec 2011 15:57:15 +0100, w <jdkjgc$1n5$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Sprawdzałeś to ?? powinno działać chyba że BT jakieś chińskie :)

    AM nie na każdym sprzęcie będzie wspierać DUN przez BT (czy jak tam się łączy).
    Ogólnie na wince to nie jest takie proste.

    AM chyba nawet więcej nie będzie wspierać niż wspierać (na pewno na chuipsecie
    MTK).

  • 142. Data: 2011-12-31 20:51:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-29, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Szkoda, że tyle czasu robi a do tej pory nie potrafił zrobić porządnych
    > multimediów i skutecznego zarządzania energią. Zaś co do Galaxy S - to
    > nie ta liga ;>

    Galaxy S to należałoby porównać do HTC Desire bądź Desire HD.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 143. Data: 2012-01-02 09:32:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-30 09:40, DoQ pisze:

    > A ja mam/miałem różne telefony w tym HTC, lubię je często zmieniać bo mi
    > się zwyczajnie nudzą. I na podstawie moich doświadczeń stwierdzam, że
    > HTC to nic nadzwyczajnego na tle innych telefonów. Patrzę obiektywnie bo
    > nie jestem związany na dłużej z żadną marką.

    Pomijając kwestię tego fascynującego hobby, to zastanawiam się co nowego
    i pasjonującego może wnieść nowy smartfon, gdy stary się już tak
    strasznie znudził. I jak strasznie trzeba się nudzić aby jarać się nowym
    logo czy dodatkowym guzikiem na obudowie.

    A.

  • 144. Data: 2012-01-02 13:45:37
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > poza czasem w zasadzie zadnych.
    > Licz sie z tym ze moze wiecej - chwilowo pominalem Rosje, Ukraine,
    > Skandynawie, Egipt ..

    masakra. zaciągało się chyba z 4 godziny, bo serwery nokii chyba na dość
    słabym łączu;)
    BTW:: mapa PL chyba jakies 130-150 mega, mapa DE 400;)

    zobaczymy czy coś się zmieniło;)

    zaktualizowałem też tomtoma do 880,
    Mirek, ty wiesz pewnie, jak te mapy się sprawdzają? zaktualizowali ją
    wmiarę?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 145. Data: 2012-01-02 14:24:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-28 09:34, Chris pisze:

    > Większośc userów ma standardowy zestaw graficzny jak byś nie wiedział.

    Bo nie przypadkiem jest standardowy - czytaj, zrobiony dla przeciętnego usera.
    A poważnym ludziom szkoda czasu na głupoty.

  • 146. Data: 2012-01-02 15:26:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup

    >masakra. zaciągało się chyba z 4 godziny, bo serwery nokii chyba na
    >dość słabym łączu;)

    No to u mnie wielokrotnie szybciej jednak.

    >BTW:: mapa PL chyba jakies 130-150 mega, mapa DE 400;)

    W miare normalny rozmiar. Gdzies trzeba te wszystkie dane upchnac - to
    juz nie sa "glowne drogi krajowe", ale tez ulice, numeracje ... i
    ciagle nie wszystkie :-)

    J.

  • 147. Data: 2012-01-03 12:49:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-02 13:45, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > zaktualizowałem też tomtoma do 880,
    > Mirek, ty wiesz pewnie, jak te mapy się sprawdzają? zaktualizowali ją
    > wmiarę?

    Już od kilku wydań widać spory postęp. Są jeszcze oczywiście brakujące
    odcinki nowych dróg, sporo z nich jednak jest już zapowiedziana w
    kolejnej mapie. Błędów prawie nie ma - właśnie na 880 poprawiony został
    błąd przebiegu DK78 koło Kij, a tamtędy jeżdżę do rodziny i zawsze mnie
    denerwował komunikat zjazdu na Kije, czyli jazda starym przebiegiem tej
    drogi, mimo że nowa już na mapie była, tylko nie jako DK :)
    Więcej o błędach i brakach poczytasz na tym wątku na pdaclub:
    http://pdaclub.pl/forum/tomtom/mapy-8-80-bledy-i-bra
    ki/

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Wysłałeś maila w CP-1250
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 148. Data: 2012-01-04 13:39:18
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Już od kilku wydań widać spory postęp. Są jeszcze oczywiście brakujące
    > odcinki nowych dróg, sporo z nich jednak jest już zapowiedziana w
    [...]

    No, wiedziałem, że będziesz wiedział - dzięki.
    przeskoczyłem z 865, ale do tej pory jescze nie jechalismy nigdzie więc nie
    wiem czy faktycznie jest lepiej;)

    > PS.
    > Wysłałeś maila w CP-1250

    No, coś mi się tu dzieje, wlasnie dziwnego mimo ustawien prawidlowych.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD

  • 149. Data: 2012-01-05 23:06:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-12-2011 15:51, r...@k...pl pisze:
    > I szczęśliwy użytkownik Playa straci połączenie, gdy przełączy go na Plusa lub
    > Orange.

    Jak użytkownik Playa może być szczęśliwy?

    --
    Paweł

  • 150. Data: 2012-01-05 23:08:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-01-2012 09:32, Arek pisze:
> [...]
    > strasznie znudził. I jak strasznie trzeba się nudzić aby jarać się nowym
    > logo czy dodatkowym guzikiem na obudowie.

    Jeśli nie wiesz, to znaczy że jesteś targetem Emporii.

    --
    Paweł