    From: "Chris" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Date: Fri, 30 Dec 2011 09:24:35 +0100
    <jd9vtg$rqh$1@mx1.internetia.pl> <jda2ac$rf7$2@usenet.news.interia.pl>
    <jdal59$e9n$2@mx1.internetia.pl>
    <5...@4...com>
    <jdhet3$fj8$1@mx1.internetia.pl>
    <l...@4...com>
    <5957819316$20111229115145@squadack.com>
    <i...@4...com>
    <jdhqq4$fj1$1@mx1.internetia.pl> <jdi787$hgk$1@mx1.internetia.pl>
    <jdi7g2$hv4$1@mx1.internetia.pl> <jdikaa$iq1$1@inews.gazeta.pl>
    <jdim7c$v3$1@mx1.internetia.pl> <jdjpal$cjm$1@inews.gazeta.pl>
    <jdjrjt$lgf$1@mx1.internetia.pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Na tle konkurencji - słaba jakość odtwarzanej muzyki, słaby aparat i
    > nagrywanie filmów, kiepski wbudowany głośnik. Długi czas działania to mity
    > fanbojów, co wyłączają podświetlenie, synchronizację i co tam się jeszcze
    > da. Jeszcze co do zajebistości obudowy, to upadł mi jakiś czas temu z
    > wcale niedużej wysokości uderzając o aluminiową ramkę wyświetlacza. Ramka
    > się wgięła i rozszczelniła wyświetlacz. W tym miejscu zaczął się zbierać
    > pod nim kurz. Tyle pożytku z tego metalu i pancerności. Aha, w najtańszym
    > modelu tj. Wildfire po 3 miesiącach użytkowania powycierała się tylna
> [...]

    Może jestem głuchy ale nie widzę/słyszę różnicy między moim HTC a np. Brata
    SGS czy SGS2 (ma oba)
    Co do kamery to faktycznie w tanich modelach nie jest najlepsza ale do
    zwykłych zdjęć w plenerze wystarczy, ja ma wyższą półkę i tu już kamera jest
    dość dobra choć nie kręci mnie robienie zdjęć telefonem od tego są aparaty
    :)
    Mam non stop odpalone wifi, synchro, ekran podświetlony na maxa i działa mi
    2 dni .. to są fakty a nie mity ...
    Co do osławionego SGS/SGS2 to też nie są ideały, brata SGS działą
    bezproblemowo ale już SGS2 sam się resetuje, podczas rozmowy albo np. w
    kieszeni potrafi sam się wyłączyć ogólnie sypie się często, sąsiad zanabył
    SGS2 i już tego samego dnia się wywalił bo ściągał auto update softu i już
    nie wstał po tym . cieszył się telefonem całe 8h :) przypadków problemów z
    SGS znam conajmniej kilka wśród swoich znajomych co nie znaczy że tel są
    złe.
    Ja tam na razie nie mam problemów choć zdażyło się że tel spadł już parę
    razy na podłogę, dziecko się dorwało nie raz ... choć rekordzistą trwałości
    był SE 710 którego dziecko wrzóciło mi do wanny jak się kąpałem i po
    wysuszeniu działa do tej pory :) Żona dostała samsunga w firmie jakiegoś
    5700 czy jakoś tak, gorszego gówna nie widziałem, tel potrafi dzwonić pod
    inne numery niż się wybiera albo pokazywać że dzwoni zupełnie ktoś inny ...
    w jej prywatnym HTC takich numerów nie ma a tel działą bezproblemowo od
    dawna.

    Jak porównujemy modele top może zaczniemy porównywać tą samą klasę telefonów
    bo SGS do Wilfire ma się jak maluch do Porsche :)

    > Nadepnąłem na twój ołtarzyk? Bo że czytać nie umiesz to już udowodniłeś.

    Myślałem że pogadamy jak normalni ludzi ale jednak widzę że z tobą się nie
    da ... mam HTC co nie przekreśla faktu że mogłem mieć inny telefon a brałem
    pod uwagę zarówno HTC, Samsunga jak i IPhona ... padło na HTC. Powiem że
    każdy z tych tel. ma swoje zalety jak i wady .. gdyby połączyć je w jedno
    dopiero powstał by fajny telefon :)