  • Data: 2011-12-30 09:51:20
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ nabazgrał(a):

    > Pisałem o Desire, zresztą było parę postów wyżej.

    Desire to seria modelowa zaczynając od Desire, Desire S, Desire Z, Desire HD
    ... żona ma zwykłego Desire a ja mam Desire HD i są to dwie zupełnie różne
    półki jakościowe. Ale ok niech będzie że zwykły :)

    > Nigdy nie miałeś HTC - to ma być przykład normalnej rozmowy, czy bezradny
    > atak fanboja?

    ?? nie rozumiem ci do mnie piszesz ?? jak to nie miałem jak mam .. ?? o co
    ci chodzi ??

    > A ja mam/miałem różne telefony w tym HTC, lubię je często zmieniać bo mi
    > się zwyczajnie nudzą. I na podstawie moich doświadczeń stwierdzam, że HTC
    > to nic nadzwyczajnego na tle innych telefonów. Patrzę obiektywnie bo nie
    > jestem związany na dłużej z żadną marką.

    Ja też miałem w swoich łapach Nokie, LG, Motorolle, Philipsa, Samsunga, SE
    ... obecnie HTC co nie znaczy że nie zmienię go na coś innego ... nie bronię
    marki tylko podaję fakty z użytkowania akurat tego modelu telefonu.
    W szufladzie leżą jeszcze Nokia N95 i SE-710 i jakiś LG z klapką jak by co
    :) jak chcesz porozmawiać o nich zapraszam :)