  • Data: 2011-12-29 07:55:22
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-29 00:44, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2011-12-28 22:04, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To jakiś żart -

    Nie, to zwyczajne trollowanie, bądź jeszcze coś innego, ale o tym to
    może innym razem.

    > ja byłem świadkiem pytania jak wykonać rozmowę
    > telefoniczną z Motoroli d160 (mój pierwszy telefon a pytającym byłem ja
    > :) ).

    :)

    > Prawie każdy kontakt z nową techniką może spowodować małe zamieszanie -

    No ba - kupowaliśmy dla teściowej ostatnio mikrofalę i z żonką
    dyskutowaliśmy, która kuchenka będzie łatwiejsza w obsłudze. Oczywiście
    kupiliśmy tę, która się żonie podobała :) W święta był rozruch, a
    później żona przybiega i pyta (po lekturze instrukcji) - które to
    są te klawisze numeryczne? ;) Dodam, że jakiś czas temu w swojej
    kuchence zamiast rozmrozić gulasz (w pojemniku) to się okazało, że
    włączyłem grillowanie (te ikony takie mylące ;) ) i zorientowałem
    się dopiero jak grill w pokrywce wypalił dziury :)

    > choćby jak odblokować ekran, ale wybacz, nikt poza kompletnym moronem,
    > lub osobnikiem, który nigdy nie używał jakiegokolwiek telefonu
    > komórkowego nie będzie miał problemu z zadzwonieniem z telefonu z
    > Androidem. To jedna ikonka tak oczywista, że aż strach - potem tylko
    > wybranie numeru.

    Tak szczerze to nie spotkałem osób, które by miały problemy z obsługą
    telefonu z Androidem. Owszem, były jakieś krzyki, że transfer pożera
    i w ogóle, ale to nie ma nic wspólnego z łatwością obsługi.
    Problem mogą mieć niektórzy programiści (ale nie z obsługą, a
    z programowaniem), którzy najpierw muszą zrozumieć architekturę
    i zasady funkcjonowania aplikacji, a te są trochę inne niż
    powszechnie spotykane.

    > PS.
    > A może próbował obsłużyć telefon z ekranem pojemnościowym w
    > rękawiczkach...?

    Można kupić rękawiczki działające z ekranami pojemnościowymi :)