  • 21. Data: 2016-10-05 23:02:08
    Temat: Re: Niebieski ekran w samochodzie
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:nt18pe$nl7$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-10-04 o 23:56, Ghost pisze:

    >Bo się coś zawsze może wykrzaczyć.

    Na ekran licznikowy?

    >Jeśli konsola to tylko graficzny efekt jakiegoś programu, to nawet dziwne
    >by było, gdyby nie byłoby możliwości wykrzaczenia się takiego systemu.

    rzeco?

    >W bankomatach lub w kasach sklepowych już takie screeny nie dziwią.

    Bo te ekrany sa m.in. do tego (prezentacji konsoli) przeznaczone, LICZNIKI W
    AUCIE NIE SĄ

  • 22. Data: 2016-10-05 23:03:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 2016-10-05 o 00:00, Liwiusz pisze:

    >To wygląda na konsolę, ale po starcie jądra bez opcji "quiet" - czyli przed
    >startem systemu daje na ekran komunikaty startowe - tak, jak dawniej start
    >linuksa w poziomie 3.

    >Może tryb serwisowy

    A kierownica robi za klawiaturę?

  • 23. Data: 2016-10-05 23:05:32
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    t...

    >Raczej świadomie nikt tam konsoli Linuxowej wyświetlał nie będzie, ale
    >potencjalnie, w wyniku błędu oprogramowania, może się na takiej desce
    >wyświetlić cokolwiek.

    Yhm, np. pornos.

  • 24. Data: 2016-10-06 14:04:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Na ekran licznikowy?

    >rzeco?

    Rze to.

    >Bo te ekrany sa m.in. do tego (prezentacji konsoli) przeznaczone,
    >LICZNIKI W AUCIE NIE SĄ

    Jesli jednak masz komputer obslugujacy ten ekran, to gdzie ma pokazac
    komunikaty konsolowe, jesli sie takowe zdarza ?

    J.

  • 25. Data: 2016-10-06 14:18:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Na ekran licznikowy?

    oczywiście

    > rzeco?

    > Bo te ekrany sa m.in. do tego (prezentacji konsoli) przeznaczone, LICZNIKI W
    > AUCIE NIE SĄ

    co to znaczy nie są? To jest komp z ekranem. to że akurat wyświetla
    zwykle liczniki to nie znaczy, że nie może czego innego.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-10-06 16:10:48
    Od: Maciek <n...@n...pl>

    > Jesli jednak masz komputer obslugujacy ten ekran,

    ;-)

    > to gdzie ma pokazac
    > komunikaty konsolowe, jesli sie takowe zdarza ?

    Konsole można przekierować, może działać np. na porcie szeregowym.
    Albo po prostu ją wyłączyć.
    Nie ma sensu w takim przypadku podawać żadnych rozbudowanych informacji,
    błędy do logów a user-a skierować do $erwi$u.

  • 27. Data: 2016-10-06 20:17:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    >oczywiście

    buhahhahaha

    >co to znaczy nie są?

    Którego słowa nie rozumiesz?

    >To jest komp z ekranem.

    Tak, pecet. Japierdole, ta grupa zawsze była pełna debili.

  • 28. Data: 2016-10-06 20:47:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > buhahhahaha

    aha

    > Którego słowa nie rozumiesz?

    napisałem. Której części pytania nie rozumiesz?

    > Tak, pecet. Japierdole, ta grupa zawsze była pełna debili.

    nie musisz skłądać takiej samokrytyki

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2016-10-06 22:34:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-06 o 20:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > buhahhahaha

    > Którego słowa nie rozumiesz?

    > Tak, pecet. Japierdole, ta grupa zawsze była pełna debili.

    Jak nie wiesz, to się nie odzywaj, bo inaczej to na durnia wyjdziesz.

    Czy komp to tylko pecet?
    O systemach embedded nie słyszałeś?

    Ja już takie widywałem, jak jeszcze pod strzechami siedziały XT i 286
    pospołu z różnymi Amigami czy Atari.
    Obsługiwały wózki widłowe, obsługiwały ciągi produkcyjne, linie
    technologiczne, itd. Później nawet bywały w ciągnikach.

    Jak bym dobrze poszukał, to może bym znalazł Aakestroma, czy jak to się
    dziwnie nazywało - ekran dotykowy, podgrzewany, rozdziałka chyba
    640x480, procesor jakiś 386sx, jakiś "stały" dysk twardy - pierwowzór
    dzisiejszych SSD. Do pracy w temeraturach od minus 60 do plus 60.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 30. Data: 2016-10-06 22:44:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-10-2016 o 14:04, J.F. pisze:

    > Jesli jednak masz komputer obslugujacy ten ekran, to gdzie ma pokazac
    > komunikaty konsolowe, jesli sie takowe zdarza ?

    Pewnie gość przemądry uważa, że lepiej wywalić je na drukarkę.
    Najlepiej taką od Odry....

    Jeśli to jedyny ekran, to w razie czego komunikaty polecą właśnie tam,
    choćby z braku innej opcji.