eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiebezpieczne miejsce Wrocław GrabiszyńskaRe: Niebezpieczne miejsce Wrocław Grabiszyńska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 25 Jan 2013 01:46:39 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Niebezpieczne miejsce Wrocław Grabiszyńska
    In-Reply-To: <51014634$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1301250132230.3388@quad>
    References: <51014634$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 50
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1359075499 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1318 83.15.167.123:64286
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2480880
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 24 Jan 2013, hisjusz wrote:

    > Po 1. Organizacja ruchu w tym miejsce moim zdaniem jest źle skonstruowana.

    Ona jest W WIĘKSZOŚCI podobnych miejsc źle skonstruowana.
    Wszystko poprzez głupi pomysł przesegregowania ruchu - rowery powinny
    mieć pasek przy krawędzi, w jezdni (z przyczyn różnych moim zdaniem lepsze
    byłoby oznakowanie jako pobocza).

    > Po 2. Płotek powinien być taki szeroki jak obecnie ścieżka rowerowa, ścieżka
    > winna zostać przeniesiona w bok do ulicy

    Przecież jest na ulicy.
    Ulica jest nazwą drogi, nie jezdni, nawet jeśli zauważyć rozdzielność
    podziału administracyjnego od "funkcyjnego" :)

    > na wysokości słupa tak żeby kierowca
    > mógł zauważyć rowerzystę a rowerzysta kierowcę.

    Mniej więcej.
    Pas rowerowy w jezdni, a nie osobny "pasek".

    > Jak ma człowiek widzieć za murem?

    A to jest inna sprawa - zauważ, że jak tam nie będzie rowerów,
    to szansa na podobną kolizję jedynie spadnie. Nie do zera.
    Otóż nie wolno biegać tylko na przejściach, na chodniku jest
    wysoce prawdopodobne spotkanie ze sprinterem, a w pościgu
    za autobusem (znaczy przy przystanku) >30kmph (na krótkim dystansie)
    dla mierzalnego procenta ludności jest osiągalne.

    A to co Michoo napisał jest poparte wyrokiem SN (przy wymogu
    "szczególnej ostrożności" trzeba jej dochować i ograniczenie
    do konieczności skorzystania z pomocy osoby trzeciej z tego
    nie zwalnia).

    > Po 3. Czy mandat mi się należał

    No niestety.

    > Po 4. Do kogo powinienem się odezwać aby zmienili w tym miejscu organizację
    > ruchu tak aby nikt tam więcej nie został potrącony?

    To co J.F. napisał w kodeksie postępowania administracyjnego jest
    wyłożone tak, że w razie posłania pisma do niewłaściwego organu,
    ten organ powinien posłać dalej (do właściwego).
    Art.65 KPA.
    Ale opłaty skarbowej od podania (chyba 5 zł) mogą żądać.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: