-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 25 Jan 2013 01:46:39 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Niebezpieczne miejsce Wrocław Grabiszyńska
In-Reply-To: <51014634$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1301250132230.3388@quad>
References: <51014634$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 50
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1359075499 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1318 83.15.167.123:64286
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2480880
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 24 Jan 2013, hisjusz wrote:
> Po 1. Organizacja ruchu w tym miejsce moim zdaniem jest źle skonstruowana.
Ona jest W WIĘKSZOŚCI podobnych miejsc źle skonstruowana.
Wszystko poprzez głupi pomysł przesegregowania ruchu - rowery powinny
mieć pasek przy krawędzi, w jezdni (z przyczyn różnych moim zdaniem lepsze
byłoby oznakowanie jako pobocza).
> Po 2. Płotek powinien być taki szeroki jak obecnie ścieżka rowerowa, ścieżka
> winna zostać przeniesiona w bok do ulicy
Przecież jest na ulicy.
Ulica jest nazwą drogi, nie jezdni, nawet jeśli zauważyć rozdzielność
podziału administracyjnego od "funkcyjnego" :)
> na wysokości słupa tak żeby kierowca
> mógł zauważyć rowerzystę a rowerzysta kierowcę.
Mniej więcej.
Pas rowerowy w jezdni, a nie osobny "pasek".
> Jak ma człowiek widzieć za murem?
A to jest inna sprawa - zauważ, że jak tam nie będzie rowerów,
to szansa na podobną kolizję jedynie spadnie. Nie do zera.
Otóż nie wolno biegać tylko na przejściach, na chodniku jest
wysoce prawdopodobne spotkanie ze sprinterem, a w pościgu
za autobusem (znaczy przy przystanku) >30kmph (na krótkim dystansie)
dla mierzalnego procenta ludności jest osiągalne.
A to co Michoo napisał jest poparte wyrokiem SN (przy wymogu
"szczególnej ostrożności" trzeba jej dochować i ograniczenie
do konieczności skorzystania z pomocy osoby trzeciej z tego
nie zwalnia).
> Po 3. Czy mandat mi się należał
No niestety.
> Po 4. Do kogo powinienem się odezwać aby zmienili w tym miejscu organizację
> ruchu tak aby nikt tam więcej nie został potrącony?
To co J.F. napisał w kodeksie postępowania administracyjnego jest
wyłożone tak, że w razie posłania pisma do niewłaściwego organu,
ten organ powinien posłać dalej (do właściwego).
Art.65 KPA.
Ale opłaty skarbowej od podania (chyba 5 zł) mogą żądać.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.13 01:57 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=