  • Data: 2024-08-12 22:44:42
    Temat: Re: Nieaktualny portfel
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2024 o 21:46, r...@k...pl pisze:

    > Używam tylko LineageOS, innych nie tykam.

    Ja się aż tak nie ograniczam, kupuję średnio co 3 lata fona ze średniej
    półki i styka na 3 nowe Andki. Po 3 latach tel jest na tyle wysłużony,
    że czas na memeryturę, łącznie z batrią...i zaczyna być
    "technologicznie" stary. Hardware zwyczajnie nie wyrabia, BT 5.2, 5G czy
    to WiFi czy GSM, upgrade apek, cokolwiek. Jakbym się miał cofnąć z
    hardware 3 lata to bym stracił na wielu płaszczyznach... Na dodatek
    zyskuję nowe, o których bym nawet nie wiedział, mając starszy sprzęt.

    --
    Pixel(R)??