  • 61. Data: 2023-11-15 11:32:06
    Temat: Re: Nie wysilaj się. Już wszyscy wiedzą co reprezentujesz.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 15:19:31 +0100, _Master_

    > Nie użyłeś słowa faszystowska. Co z tobą? ;-)

    Ty użyłeś -- to widać twoje ulubione słowo,
    bo jesteś tym przesiąknięty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 62. Data: 2023-11-15 11:42:14
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 11:55:13 +0100, J.F

    > Hm,
    > https://aqicn.org/city/poland/malopolska/krakow/alej
    a-krasinskiego

    > PM2.5 jakby sie poprawil, ale nadal jest w zimie, widac naplyw
    > turystów latem w ich smierdzących samochodach nie przeszkadza.
    >
    > PM10 - jest poprawa, ale to od roku 2017, 18, moze troche 19.
    >
    > NO2 w zasadzie bez zmian. Podobnie SO2 i CO.

    Akurat odnosiłem się do kwestii kotłowania kominami.
    Poprawa jest widoczna wcześniej, bo od dawna było
    wiadomo że będzie zakaz i ludzie jednak zmieniali
    cyklicznie źródła. Park samochodowy też się zmienia
    co nie znaczy że nei da się poprawić tego jeszcze.
    Nadal jesteśmy w ogonie europy pod względem jakości
    powietrza. Rzekołbym nawet, że jesteśmy miejscami
    w czołówce syfiastego powietrza NA ŚWIECIE.

    > A to czemu zimą rośnie istotnie ?

    Choćby dlatego, że powietrze jest bardziej wilgotne i bardziej leniwe.
    Jest chłodniej, więc gorsza jest konwekcja. Miasta są też słabo
    wentylowane ze względu na mocne zurbanizowanie.

    > Aby na pewno?
    >
    > Mam poszukac produkcji z wiatraków?

    A wiatraki stoją w miastach? A pracują na tej samej wysokości
    co emisja spalin z rur wydechowych czy innych kominów domowych?

    To tak samo absurdalny "argument" jak porównywanie spalin
    z elektrowni do emisji kominów domowych czy samochodów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2023-11-15 11:50:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 Nov 2023 10:14:18 +0100, _Master_

    > Cały Myjk Cała prawda całą dobę?

    W przeciwieńśtwie do ciebie, owszem.

    > Zacytujesz czy podkulisz ogon?

    Buahahah, napisał ruski konfederacki troll co wielokrotnie i uporczywie
    powielał KŁAMSTWA o tym że konfedera pierwsza alarmwoała o ukrazbożu a tusk
    po nich powtarzał, a notorycznie ignoruje prośby o podanie cytatu. Czyli
    kolejna projekcja. bueheehh

    No ale ja to nie ty, więc masz tu wypowiedź Bosaka:
    https://www.youtube.com/live/rx2JtE_c4Xs?si=5f8u3x-o
    0EsIboTY&t=854

    Jak zwykle zabełkotał się, czyli najpierw szybkie "nie", ale parę
    sekund później lawirowanie jak wyjaśnić "nie" mówiąc "tak", czyli
    jednym słowem aby nie oszukać swoich wyborców, ale zjednać sobie
    innych debili, czyli dorwać się do koryta a potem tealizować swoje
    prawdziwe "ja", tj. postulaty partii homofobów, antysemitów, dewiantów
    lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków.

    Teraz twoja kolej, zacytujesz gdzie konfedera przed tuskiem, tj. przed
    czerwcem 2022 mówiła o nadchodzącym problemie z ukrazbożem, czy podkulisz
    ogon? meheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2023-11-15 16:07:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Czyli nie masz cytatu że Konfederacja chce wyjścia polski z UE?

    Można było się spodziewać ;-)

  • 65. Data: 2023-11-15 16:31:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 Nov 2023 16:07:57 +0100, _Master_

    > Czyli nie masz cytatu że Konfederacja chce wyjścia polski z UE?

    Tam jest coś więcej niż cytat, jest NAGRANA WYPOWIEDŹ jednego z twoich
    idoli, zresztą jest to materiał który sam kiedyś linkowałeś, frajerze.
    Ale jak trzeba ci przepisać, co dobrze zrobi, bo zostanie zbotowane
    i zapisane bueheheh to proszę bardzo:

    Rymanowski: Pytanie brzmi, czy przewiduje pan taką możliwość, że w
    najbliższym czasie, za rok, za dwa, konfederacja -- w związku z tym o czym
    pan mówi, koszty polityki klimatycznej -- wezwie do polexitu?

    Bosak: Nie ymyyymyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    (odgłosy żarcia się w język)

    Rymanowski: Jest pan pewien?

    Bosak: ...to znaczy ym... ym... <ćlamk> Je... je... (co du powiedzieć żeby
    dobrze zełgać i nie zgwałcić mastera ale i potencjalnych wyborców którym
    trzeba uprać mózgownice) JEŻELI Polacy będą uważali, że już tego za wiele,
    to to wyjdzie w sondażach -- i wtedy sobie będziemy o tym dyskutować.

    Czyli jak powiedzieć nie, ale jednak tak. hihi

    > Można było się spodziewać ;-)

    Wyrżnięcia przez ciebie niewygodnej treści, podkulenia ogona
    i spierdolenia po raz kolejny od tematu kłamst które powielałeś,
    zdecydowanie tak. buehehe Dobrze że już przestałeś łgać chociaż
    w tym temacie widząc jak cię okłamali, cieszę się że moje starania
    przynoszą skutek. hihi Niemniej dobrze by było gdybyś zachował się
    jak, w końcu jak sam twierdzisz, dorosły, 51-letni facet, i oficjalnie
    przyznał że kłamałeś w tym temacie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 66. Data: 2023-11-15 16:55:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2023 o 09:25, Myjk pisze:

    > To miej też świadomość, że ktoś je kiedyś kupił jako nowe.
    > Za 30 lat też będziesz mieć w opór elektryków "za grosze".

    > To tak jak u mnie, bo nie wykręcam odpwoiedniej ilości
    > kilometrów, mimo że jeżdżę 2-3x więcej niż większość
    > kowalskich i mimo że samochodem pracuję.

    Przeciętny kowalski robi 15kkm rocznie - czyli ty dajmy na to 40kkm.
    Powiedzmy że w ciągu 300 dni. 133km dziennie. I tłumaczysz że ci 50 km
    zasięgu starcza i w większości ładujesz ze swojej fotowoltaiki. Czyli
    podsumowując jeździsz w nocy, bo w dzień ładujesz. i na 50km "baku"
    robisz średnio 133km. Z pinokiem na nosy się zamieniłeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-11-15 17:02:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-15 o 16:31, Myjk pisze:
    > Bosak: Nie ymyyymyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    > (odgłosy żarcia się w język)
    >
    > Rymanowski: Jest pan pewien?
    >
    > Bosak: ...to znaczy ym... ym... <ćlamk> Je... je...

    Śmieszny jesteś.

  • 68. Data: 2023-11-15 17:03:53
    Temat: Jesteś wzmożony bo ktoś PUNKTUJE obietnice wyborcze tęczowej koalicji
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Masz na dokładkę ;-)

    Konfederacja na Strajku Polskich Transportowców na granicy w Korczowej!

    https://www.youtube.com/watch?v=6-IGQVyBtKU

  • 69. Data: 2023-11-15 17:13:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.11.2023 o 07:11, ddddddddddd pisze:

    > a ja mam spalinowe auto za grosze, bo nie muszę nim do pracy dojeżdżać i
    > zakup elektryka nie ma u mnie żadnego sensu.

    A niesmrodzenie?

    > A do pracy dojeżdżam
    > firmowym vanem, bo elektryk by się nie sprawdził.

    Do sklepu czym jeździsz?

    > Więc jak nie jesteś
    > mężem żony Myjka albo mną, to musisz kupić elektryka. To ma sens.

    Jeszcze będziesz jeździł elektrykiem :-)

  • 70. Data: 2023-11-15 17:18:50
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.11.2023 o 10:11, _Master_ pisze:

    > Ale nikt go nie zmuszał potem do sprzedania i kupienia innego droższego,
    > z droższym ubezpieczeniem, mniejszym zasięgiem i kłopotami z ładowaniem.

    I dlatego kupił smrodzącą spalinówkę?

    > Dbał Sprzedawał jako zadbane

    Tak, igła

    > a nie jako cięzki balast dla budżetu