    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie wysilaj się. Już wszyscy wiedzą co reprezentujesz.
    Date: Wed, 15 Nov 2023 11:50:35 +0100

    Wed, 15 Nov 2023 10:14:18 +0100, _Master_

    > Cały Myjk Cała prawda całą dobę?

    W przeciwieńśtwie do ciebie, owszem.

    > Zacytujesz czy podkulisz ogon?

    Buahahah, napisał ruski konfederacki troll co wielokrotnie i uporczywie
    powielał KŁAMSTWA o tym że konfedera pierwsza alarmwoała o ukrazbożu a tusk
    po nich powtarzał, a notorycznie ignoruje prośby o podanie cytatu. Czyli
    kolejna projekcja. bueheehh

    No ale ja to nie ty, więc masz tu wypowiedź Bosaka:
    https://www.youtube.com/live/rx2JtE_c4Xs?si=5f8u3x-o
    0EsIboTY&t=854

    Jak zwykle zabełkotał się, czyli najpierw szybkie "nie", ale parę
    sekund później lawirowanie jak wyjaśnić "nie" mówiąc "tak", czyli
    jednym słowem aby nie oszukać swoich wyborców, ale zjednać sobie
    innych debili, czyli dorwać się do koryta a potem tealizować swoje
    prawdziwe "ja", tj. postulaty partii homofobów, antysemitów, dewiantów
    lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków.

    Teraz twoja kolej, zacytujesz gdzie konfedera przed tuskiem, tj. przed
    czerwcem 2022 mówiła o nadchodzącym problemie z ukrazbożem, czy podkulisz
    ogon? meheheh

    --
    Pozdor
    Myjk