  • Data: 2013-09-25 21:49:26
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 25 Sep 2013 21:34:47 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Na szczęścia prawo pozwala karać sprawcę, czy właściciela/użytkownika,
    > choć to jest obarczone w obecnej sytuacji pewnymi trudnościami. Stąd też
    > przychylam się do karania w trybie administracyjnym
    > właściciela/użytkownika pojazdu, chyba że wskaże komu powierzył pojazd
    > itd. Taka forma skutecznie ograniczy skalę cwaniactwa, sądom zaoszczędzi
    > czasu i pieniędzy (które jako żywo pochodzą z naszych podatków) itd.

    gdyby instytucje odpowiedzialne za kontrolę przestrzegania prawa nie
    cwaniaczyły usiłując wyciągnąć jak najwiecej kasy zamiast dbac o
    bezpieczeństwo to obywatele nie broniliby się wszelkimi dostępnymi
    sposobami.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?