  • Data: 2013-09-25 12:27:02
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Toż to bzdura prowadząca do anarchii.

    Do anarchii z pewnoscia nie doprowadzi, natomiast zawsze jest tak, ze
    ludzie (wiem trudno uwierzyc, ale Policja i SM to tez ludzie) ida po
    najmniejszej linii oporu, zreszta w fizyce jest podobnie.
    Obecnie najlatwiej jest karac za predkosc i za zle parkowanie, wiec to
    robia ochoczo zaniedbujac inne sprawy. To, ze ktos pojedzie szybciej niz
    dozwolone 50 na 3 pasmowce, albo zaparkuje i nie zaplaci, ma dla mnie
    znikoma szkodliwosc. Natomiast uporczywa jazda lewym pasem, wymuszanie
    pierwszenstwa, wjazd na skrzyzowanie bez mozliwosci zjechania, piesi,
    ktorzy nie dosc, ze przelaza przez jezdnie gdzie chca i nie rozgladajac
    sie, nieoswietleni rowerzysci, to wszystko sa rzeczy daleko bardziej
    uciazliwe na codzien i bardzo niebezpieczne. Ich sciganie wymaga jednak
    ruszenia dupy. Jesli prosta (=automatyczna) maszynka do zarabiania kasy
    jaka jest FR/suszarka stanie sie upierdliwa procedura wymagajaca wiecej
    pracy, niz sciganie wspomnianych wyzej wykroczen, to z czystej fizyki i
    socjologii wynika, ze zajma sie tym, co mimo wszystko latwiejsze. A to
    nie tylko nie prowadzi do anarchii, ale wrecz do rozkwitu praworzadnosci.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa