  • Data: 2013-09-25 12:35:45
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-25 10:37, J.F pisze:

    > Dlaczego mialby umorzyc, skoro karalnosc wykroczenia ustaje po roku,
    > zreszta niewskazanie jest swieze, a w ustawie nic nie pisze jakoby mial
    > prawo po pol roku zapomniec :-)

    Sąd w przeciwieństwie do wielu tu obecnych ma dużo większą możliwość
    oceny sytuacji i orzec adekwatnie do sytuacji. Oczywiście zawsze może
    się pomylić, ale to jakby rzadko się trafia - rzekłbym, że zdecydowanie
    rzadziej niż naprawdę wątpliwe przypadki.

    > Zreszta nie martw sie, nie umorzy, tylko skaze. W trybie nakazowym :-)

    Pozwolę sobie być odmiennego zdania, jeżeli chodzi o przypadki
    o których pisałem.

    > A czemu nie ? obowiazku prowadzenia rejestru nie ma, podejrzany ma
    > wskazac, ale nie pamieta kto prowadzil i chcesz go skazac za kiepska
    > pamiec ?

    Taaaa, chodzące amnezja, bujanie ślepego. Tak samo nikt nie pamięta
    gdzie i kiedy parkował, samochód to sam tam pojechał, a mandat/wezwanie
    samo się wywiało.

    > Policja sobie kupi dobre FR, a za te co ma to niech skaze komisje ktora
    > je wybrala :-)

    Ma dobre.