  • Data: 2013-09-25 10:12:47
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-25 09:23, Axel pisze:

    > To, że Ty nie masz z tym problemu, to nie znaczy, że wszyscy też nie
    > mają. Wystarczy, że kilka osób (mąż, żona, dziecko) jeździ tym samym
    > samochodem, a mieszkają blisko fotoradaru. Myślisz, że po pół roku będą
    > pamiętać, kto akurat o 17:30 jechał do sklepu? Wolne żarty.

    Źle mnie zrozumiałeś i najwyraźniej nie pamiętasz co pisałem na ten
    temat - nie mam problemu, ponieważ jak się nie uda ustalić kto
    konkretnie to się poda kilka osób i koniec, bez pierniczenia
    o denuncjacjach itd. Stąd tez wtedy pisałem, że w mojej opinii
    przysyłanie mandatów po pół roku w pewnych sytuacjach jest
    zwykłym nieporozumieniem i sąd sprawę umorzy, ale nie odwrotnie,
    czyli jak zdjęcie jest niewyraźnie czy nie jest to właściciel to
    sprawa do kosza z założenia :>