  • 1. Data: 2010-01-17 22:25:18
    Temat: Nie włączający się komp
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    po przerwie w zasilaniu, komp, który służy mi za testowy serwerek, nie
    wstaje. Znalazłem w BIOSie opcję AC Back cośtam i są opcje do wyboru:
    OFF, memory, ON. Ale niestety niezależnie od tychże, po wyjęciu wtyczki
    i włożeniu z powrotem, wciąż jest zimny i wymaga powera. Jak to pokonać?
    Słyszałem o jakiś takich urządzeniach, co same naciskają power, ale
    gdzie to kupić?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-18 19:30:22
    Temat: Re: Nie włączający się komp
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > i włożeniu z powrotem, wciąż jest zimny i wymaga powera. Jak to pokonać?
    > Słyszałem o jakiś takich urządzeniach, co same naciskają power, ale

    Tak, to magiczne urządzenie nazywa się kondensator elektrolityczny.
    Wystarczy 12V i 2200uF (na wszelki wypadek). Podłączyć tak jak
    oznaczenie na płycie głównej dla przycisku POWER i działa - u mnie już
    prawie 2 lata.
    Ach, to oczywiście dla ATX bo w AT to problemu nie ma ;)

    http://sklep.avt.com.pl/p/pl/41665/kondensator+elekt
    rolityczny+2200uf25v.html