  • 1. Data: 2010-03-25 17:55:21
    Temat: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Nigdy więcej nie usunę się z drogi karetce.
    Dziś żona nadziała się przy sprzątaniu na ostrze. Krew
    się leje jak cholera a więc szybki, uciskowy opatrunek,
    w samochód i ile fabryka dała na pogotowie.
    Tam spisali ...... i kazali czekać.

    Czekamy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Przesiąkł opatrunek, krew wypełniła but i zaczęła
    rozlewać się plamą na podłodze. Żona zbladła i
    zemdlała. Walenie do drzwi wywołało wściekłego
    sanitariusza, któremu mina zmiękła dopiero na widok
    plamy na podłodze.
    "Lekarz zaraz przyjdzie".
    Jeszcze 15 minut i zabrali prawie nieprzytomna żonę na
    zabieg.

    Do pogotowia dojechałem w kilka minut a potem 25 minut
    czekałem na jaśnie pana lekarza a żona w Stacji
    Pogotowia Ratunkowego !!! na korytarzu wykrwawiła się
    prawie na śmierć.

    Może to nie ta grupa, ale co mi tam.
    Już nigdy nie ustąpię karetce.
    Nie ma się po co spieszyć.

    WQ***
    WW

  • 2. Data: 2010-03-25 17:59:07
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    WW wrote:

    > Może to nie ta grupa, ale co mi tam. Już nigdy nie ustąpię karetce.

    Przykra historia, ale bardziej idiotycznego wniosku to już chyba nie
    mogłeś z niej wyciągnąć...

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-25 18:03:23
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Może to nie ta grupa, ale co mi tam.
    > Już nigdy nie ustąpię karetce.
    > Nie ma się po co spieszyć.

    Głupiś jest.

  • 4. Data: 2010-03-25 18:16:49
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent WW nadaje:
    > Dziś żona nadziała się przy sprzątaniu na ostrze.

    Jeśli nie dość starannie sprzątała to najpierw należy porozmawiać,
    wyjaśnić.

  • 5. Data: 2010-03-25 18:22:32
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Do pogotowia dojechałem w kilka minut a potem 25 minut czekałem na jaśnie
    > pana lekarza a żona w Stacji Pogotowia Ratunkowego !!! na korytarzu

    Ten tego, no ale co ma do tego karetka na sygnale?
    Pod wpływem emocji jesteś więc idzie zrozumieć oburzenie ale nie widzę
    najmniejszego związku między Twoja historią a nieustępowaniem pierwszeństwa
    karetce...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-03-25 18:24:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Może to nie ta grupa, ale co mi tam.
    > Już nigdy nie ustąpię karetce.
    > Nie ma się po co spieszyć.

    puknij sie w ten pustostan co masz na szyi

    Icek

  • 7. Data: 2010-03-25 18:32:34
    Od: "GUB" <j...@o...pl>

> [...]

    > Do pogotowia dojechałem w kilka minut a potem 25 minut czekałem na jaśnie
    > pana lekarza a żona w Stacji Pogotowia Ratunkowego !!! na korytarzu

    Pewnie chcieli jakiegoś organa, bo to teraz modne i medycyna się tym
    podnieca jak to ratuje życie, a tak naprawdę to drogie zabiegi i niezły
    szmal za to przychodzi.
    Powodzenia w sądzie i prokuraturze też jest dla ludzi.

    J.

  • 8. Data: 2010-03-25 19:01:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Do pogotowia dojechałem w kilka minut a potem 25 minut czekałem na jaśnie
    > pana lekarza a żona w Stacji Pogotowia Ratunkowego !!! na korytarzu

    Te bydlaki nic sobie z chorego nie robią. Oni myślą tylko o kasie. Starszą
    osobę, która najpierw zemdlała a po ocuceniu miała wysoki skok ciśnienia
    kazali dowieźć 20km do szpitala, bo jak już przytomna to oni nie przyjadą.
    Rozumiem Twoje wzburzenie. Łowcy skór jeździli po mieście by doprowadzić do
    zgonu. To środowisko jest wyjątkowo pozbawione ludzkich uczuć. Warto jednak
    zastanowić się czy możesz wydać wyrok na osobę przewożoną karetką. Może nie
    wszędzie są bydlaki i jednak gdzieś komuś ratują życie.
    neelix

  • 9. Data: 2010-03-25 19:24:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    JanKo w <news:hog5pk$gpc$1@inews.gazeta.pl>:

    > Agent WW nadaje:

    > Jeśli nie dość starannie sprzątała

    Może zbyt starannie...

    > to najpierw należy porozmawiać, wyjaśnić.

    ...a nie od razu kosą traktować ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2010-03-25 19:37:22
    Od: CUT <c...@c...pl>

    Ja po wypadki samochodowym, ze skręconym kolanem, rozwaloną łękotką i
    dziurą o średnicy 2 cm w łydce usłyszałem na izbie przyjęć w szpitalu w
    Oświęcimiu, że z takimi głupotami się nie przychodzi do szpitala.
    Zostałem BEZ OPATRUNKU odprawiony do domu z zaleceniem zgłoszenia się do
    lekarza pierwszego kontaktu. A, że był piątek wieczorem....