  • 81. Data: 2010-03-28 16:09:21
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:honk0b$ljf$1@inews.gazeta.pl...

    > Więcej znajdziesz w archiwum :(

    Dowodów własnego buractwa ?

  • 82. Data: 2010-03-28 16:16:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Plumpi pisze:

    > Dowodów własnego buractwa ?

    Tak, poszukaj.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 83. Data: 2010-03-28 16:27:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Plumpi pisze:
    (...)
    > Mój analfabetyzm jest wtórny.

    Szczerze wątpię. Gdyby tak było, to byś tego nie tłumaczył, że "Ci to
    wisi".

    > Im dłużej korzystam z forów internetowych tym więcej błędów popełniam.

    Z tym każdy średnio inteligenty i względnie kulturalny człowiek jakoś
    sobie radzi, ba, podziękuje za zwrócenie uwagi.

    > Co do sprawdzania pisowni automatycznie jak niektórzy tutaj piszą, że
    > wiekszość MUA posiada wsparcie w zakresie kontroli pisowni to odpowiem
    > tak: to jest prawda, ale ja użyywam OE, który sprawdza pisownię po
    > zainstalowaniu MS Office.

    Możesz zmienić MUA - pierwszy z brzegu Thunderbird.

    > Niestety nie mam MS Office, nie chcę mieć i
    > nie będę miał, bo po pierwsze nie lubię tego oprogramowania, a po drugie
    > nie używam nielegalnego oprogramowania, a wydatek 1500zł za taki szajs
    > tylko po to, żeby sprawdził czy dobrze napisałem "starzysta" po prostu
    > jest dla mnie zbytecznym wydatkiem.

    Pokrętne te tłumaczenia - legalny MS Office do domu to wydatek niecałych
    300PLN.
    http://allegro.pl/item966310258_kozak_ms_office_2007
    _dom_na_3pc_najtaniej_gratis.html

    > Uważam, ze jeżeli kogoś "boli" moja pisownia to niech nie czyta tego co
    > piszę, doda mnie do KF-a, dokładnie tak samo jak ja to robię z
    > niektórymi userami, których wypowiedzi pomijam.

    Widzisz, ale tak naprawdę to Twój problem i tak szczerze, to już nawet
    nie chodzi o samą pisownię.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 84. Data: 2010-03-28 16:37:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    >Po prostu jak ktoś nie jest w stanie zabrać udziału w dyskusji
    >merytorycznej, bo jego wiedza jest zbyt mała to się czepia pierdół takich
    >jak ortografia czy interpunkcja, żeby zabłysnąć.

    To się zgadza. Albo czepia się czytnika jaki ma OE. W temacie oczywiście
    zero do powiedzenia, ale kiedyś wziął jakąś wypowiedzianą prawdę do siebie i
    tak go zabolała, że usiłuje się prostacko odegrać.
    neelix

  • 85. Data: 2010-03-28 16:43:48
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale -=?ISO-8859-2?Q?nie_ma_po_co_!!!?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    WW wrote:

    > Do pogotowia dojechałem w kilka minut a potem 25 minut czekałem na
    > jaśnie pana lekarza a żona w Stacji Pogotowia Ratunkowego !!! na
    > korytarzu wykrwawiła się prawie na śmierć.

    No to sobie pomyśl że do tego czekania na izbie dołozysz jeszcze
    wydłużony czas dojazdu...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 86. Data: 2010-03-28 17:08:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    neelix pisze:

    > To się zgadza. Albo czepia się czytnika jaki ma OE. W temacie oczywiście
    > zero do powiedzenia, ale kiedyś wziął jakąś wypowiedzianą prawdę do
    > siebie i tak go zabolała, że usiłuje się prostacko odegrać.

    Oj Neelix, Neelix - naprawdę myślisz, że w to co napisałeś ktokolwiek
    uwierzy, skoro Twoje wielce merytoryczne przekazy nie miały uzasadnienia
    w rzeczywiści, bądź w faktach, których nie byłeś w stanie przytoczyć?
    Wiele osób korzysta z OE, wiele osób też popełnia błędy. Może odrobina
    refleksji nad przyczynami waszych reakcji na zwrócone uwagi w zakresie
    treści oraz formy? W sumie możecie założyć jakiś klub męczenników pms-u.
    Tego chyba jeszcze nie było ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 87. Data: 2010-03-28 17:27:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > refleksji nad przyczynami waszych reakcji na zwrócone uwagi w zakresie
    > treści oraz formy? W sumie możecie założyć jakiś klub męczenników pms-u.

    Mało mnie obchodzi kto w co wierzy lub nie. To wasze(jeśli już jesteś w
    opozycji) przekazy były mocno naciągane. I to jest właśnie to co napisałem.
    Kontra w przeszłości=zakapiorstwo w przyszłości. Chłop żywemu nie przepuści.
    Co do OE to każdy używa tak jak chce. Ci, którzy używają nie mają problemów
    i pretensji do garbatego, że ma proste dzieci. Jak chcesz zmieniać świat to
    najpierw zacznij od siebie, a nie od ustawiania innych. Rada ogólna, nie
    personalna.
    neelix

  • 88. Data: 2010-03-28 17:38:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 15:51:09 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Mój analfabetyzm jest wtórny. Im dłużej korzystam z forów internetowych tym
    > więcej błędów popełniam.

    Dlatego wypadałoby również na tych forach zwracać uwagę. Chyba, że brak
    szacunku do zasad ortografii jest tam powodem do dumy...

> [...]
    > oprogramowania, a wydatek 1500zł za taki szajs tylko po to, żeby sprawdził
    > czy dobrze napisałem "starzysta" po prostu jest dla mnie zbytecznym

    Office w wersji "Home" to raptem 250zł brutto, dostajesz licencję dla
    trzech komputerów w domu.

    > że mam to gdzieś i nie czepiam się nikogo o takie błędy. Na dobrą sprawę
    > także i Tobie bym znalazł wiele błędów. Tylko się pytam po co ?

    Poszukaj, wymień, chętnie przeczytam i postaram się ich więcej nie
    popełniać.

    > dyskusyjne. Wiele osób popełnia błędy. Jednak uważam, ze czepianie się za te
    > błędy jest typowym chamstwem i wynika zazwyczaj z ich kompleksów na punkcie
    > własnego wykształcenia i wiedzy.

    Nie, wynika to z dbałości o własny język. Za uwagę zaś wypadałoby
    podziękować i nie robić więcej tego błędu, a nie atakować.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 89. Data: 2010-03-28 17:47:16
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > No to sobie pomyśl że do tego czekania na izbie dołozysz jeszcze
    > wydłużony czas dojazdu...
    >

    > --
    > Pozdro
    > Massai
    Karetki a raczej pacjenci karetek są obsługiwani poza kolejnością.Z tego wynika
    ze było dzwonić po karetkę.
    pozdro.jack
    Ps. mój przypadek z 4 lat temu był lepszy.
    Pogotowie w rynku podgórskim .
    Podjechałem ok.23.[problem opuchlizna twarzy]
    Na początek opieprz od pilegniarki:-co piekarnia,dlaczego pan dzwoni zamiast
    cierpliwie czekać.
    Po 0.5 godz.sprawdzania dokumentów,ksiązeczki zus.i spisywania przyszedł pan
    doktór [wiek o.k 100lat]
    i poradził......zeby iśc do lekarza.
    Nadmienił jeszcze ze ma 0,5zł za jednego pacjenta.

  • 90. Data: 2010-03-28 18:41:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    neelix pisze:
    (...)
    > Mało mnie obchodzi kto w co wierzy lub nie.

    Chyba nie bardzo, skoro Twoje treści należało brać na wiarę :)

    > To wasze(jeśli już jesteś w
    > opozycji) przekazy były mocno naciągane.

    LOL - nie jestem w żadnej opozycji, ale Tobie tak to wygodniej
    interpretować, ponieważ nie musisz wtedy niczego udowadniać
    merytorycznie.

    > I to jest właśnie to co napisałem. Kontra w przeszłości=zakapiorstwo w przyszłości.
    > Chłop żywemu nie przepuści.

    LOL - póki co, to nadal jesteś na straconej pozycji, ponieważ niczego
    nie udało Ci się udowodnić w oparciu o fakty, analizy itd..
    Teraz próbujesz udowodnić, że to jakieś próby odegrania się - za
    Twoją przegraną? Brak logiki w tym co wypisujesz - nie od dzisiaj.

> [...]
    > chcesz zmieniać świat to najpierw zacznij od siebie, a nie od
    > ustawiania innych. Rada ogólna, nie personalna.

    LOL - jak zwykle widzę dużo napisałeś, tylko jak zwykle nie na temat :)
    W kwestii OE - wiele lat go używałem i jakoś zasadniczo nikt mi uwagi
    nie zwracał, że korzystam akurat z niego. To pewnie dlatego, że w moich
    wypowiedziach nie było tych błędów, które Tobie zarzucają - może to
    brak świadomości, wiedzy? Ba, nawet walczyłem z durnymi beginiarzami,
    którzy celowo utrudniali życie ludziom korzystając z OE.
    Co do zmiany świata - świetna rada, tylko mam jedno pytanie - czemu
    sam z niej nie korzystasz? Ja tam to dawno zrobiłem i nie narzekam :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.