  • 11. Data: 2012-03-09 12:18:33
    Temat: Re: Nie ustapienie pierwszenstwa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Mar 2012 11:41:10 +0100, J.F

    > Czemu jestes taki chamski ?

    Ponieważ to jest troll i buc, pomimo, że jemu się wydaje, że jest ostatnim
    sprawiedliwym na drodze. Jeszcze nie zauważyłeś przez tyle czasu?

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2012-03-09 12:49:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.03.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Zatrzymac
    > sie, poczekac az przejdzie, rozpedzic - ponad 20s. Razy 5 lub wiecej
    > osob.
    > Kilometr mozna w tym czasie przejechac. A jak sie spoznisz na zielona
    > fale to nawet dwa. A przejscia sa czesto, gdybys tak na kazdym
    > przystawal ..

    Kilometr w dwadzieścia sekund? Po ulicy z przejściami dla pieszych?
    No ładnie...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2012-03-09 13:56:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości

    >Kilometr w dwadzieścia sekund? Po ulicy z przejściami dla pieszych?
    >No ładnie...

    No fakt, cos tu chyba przesadzilem :-)
    No nic, sprobuje dzic przepuscic pieszego i zobaczymy ile to bedzie
    kosztowalo w rzeczywistych warunkach - bo traci sie znacznie wiecej
    niz to na pierwszy rzut oka wyglada, choc czasem mozna odrobic :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-03-09 14:06:56
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Na szczęście nie ma.

    Dokładnie :-). Taki przepis sparaliżowałby ruch skuteczniej
    niż wszystkie dziurawe ulice razem wzięte...

  • 15. Data: 2012-03-09 14:12:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    09 Mar 2012 10:43:57 GMT, to

    > Na szczęście nie ma.

    Może i na szczęście, choć czasami prosi się, aby tych pieszych jednak
    przepuścić -- a tu strach, bo inni sobie w najlepsze jadą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2012-03-09 14:21:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/09/2012 02:12 PM, Myjk wrote:

    > Może i na szczęście, choć czasami prosi się, aby tych pieszych jednak
    > przepuścić -- a tu strach, bo inni sobie w najlepsze jadą.

    No i strach, że ktoś zaparkuje Ci w bagażniku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-03-09 14:29:14
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-09 14:21, AZ pisze:

    > No i strach, że ktoś zaparkuje Ci w bagażniku.

    Dla mnie byłaby to przyjemność, czekam na sponsora od kilku ładnych lat :)

    gregor

  • 18. Data: 2012-03-09 14:55:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

> [...]
    > kosztowalo w rzeczywistych warunkach - bo traci sie znacznie wiecej
    > niz to na pierwszy rzut oka wyglada, choc czasem mozna odrobic :-)

    W mieście? Niewiele. Raz się załapiesz na czerwone, raz krócej stoisz
    na czerwonym. O wiele więcej czasu tracisz przez łosi, który nie
    potrafią sprawnie ruszać po zmianie świateł na zielone.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2012-03-09 15:48:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/03/2012 23:05, KrisPolska wrote:
> [...]
    > dzieci nie przepuszczam:)) )
    > i...
    >
    > zatrzymałem się, a te hamy nadjeżdzające z przeciwka doliczyłem się ich
    > aż 5
    > nie zatrzymały się !!!!
    >
    > zatrzymałem się w momencie w którym pasem z kierunku przeciwnego
    > nadjeżdzały pokazdy w miescie, dystans byl na tyle bezpieczny by pieszy
    > mogłby wejśc..
    >
    > ale gdzie tam, czekał znajac realia zyciowe az sie zatrzymaja i nikt
    > tego nie zrobil
    >
    > rozumiem ze mozna przekraczac predkosc, ale czy mozna byc tak hamskich

    Przecież tak jest od lat. Kowalski wsiadając do samochodu nie zatrzymuje
    się i przeklina na tych "kretynów pieszych co włażą pod koła". Idąć
    piechotą ten sam kowalski lezie nie patrząc na boki i przeklina na "tych
    kretynów w samochodach".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-03-09 16:23:36
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-09 00:05, KrisPolska pisze:
    > zatrzymuje sie przed przejsciem dla pieszych widzac
    > pieszego po lewej stronie (starszego czlowiek, mloda sexi laska, matek z
    > dzieci nie przepuszczam:)) )
    > i...

    Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    [...]
    2. na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
    odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
    drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
    tym przejściem lub przejazdem;