-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
From: "Iwan" <i...@a...bm>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Nie tylko na kablach Te-psy żlesię dzieje...
Date: Mon, 25 Nov 2002 07:36:51 +0000 (UTC)
Organization: D.S. Bratniak&Muszelka Politechnika Warszawska
Lines: 15
Approved: s...@b...bofh.org.pl
Message-ID: <1038180668.12568@ant-0>
References: <argiko$n3g$1@news.tpi.pl> <ari3q8$ejr$1@news.tpi.pl>
<arj33g$gvi$1@news.tpi.pl> <arp5vi$60$1@news.gazeta.pl>
<arqab8$lu4$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: virgin.gazeta.pl 1038209811 1122 10.201.6.118 (25 Nov 2002 07:36:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Nov 2002 07:36:51 +0000 (UTC)
X-Original-Date: Mon, 25 Nov 2002 00:32:17 +0100
X-Original-NNTP-Posting-Host: 10.4.0.32
X-Original-X-Trace: julia.coi.pw.edu.pl 1038180680 12605 10.4.0.32 (24 Nov 2002
23:31:20 GMT)
X-Original-X-Complaints-To: u...@p...edu.pl
X-Original-NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Nov 2002 23:31:20 +0000 (UTC)
X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Original-X-Priority: 3
X-Original-X-Cache: nntpcache 2.3.3 (see http://www.nntpcache.org/)
X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
X-Original-Cache-Post-Path: ant-0!u...@v...bmbratniak.pw.edu.pl
X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55247
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "krzyss" <k...@k...com> napisał w wiadomości
news:arqab8$lu4$1@news.tpi.pl
: Zglosic awarie na infolini i otrzymac numer zgloszenia !!! bez niego
: nei ma reklamacji. Potem jak juz ustanie awaria to isc do boku z
: pismem ze w tych a tych dniach nie dzialalo. I czekac... ja juz
: czekam prawie 2 miesiace :)))
jezeli nie otrzymales pisemnej odpowiedzi na reklamacje = Twoja
reklamacja zostala uznana - idz sie klocic o wyegzekwowanie kasuczi, jak
nie beda chcieli oddac - sad ;-)
formalnie musisz otrzymac odpowiedz w trybie jaki zostal okreslony w
regulaminie - jesli jej nie otrzymujesz to automatycznie nalezy Ci sie
zadoscucznienie
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.02 16:01 JLoaf
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=