    From: V-Tec <v...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie tylko Polacy...
    Date: Fri, 12 Nov 2010 15:28:11 +0100

    W dniu 2010-11-12 12:46, J.F. pisze:

    > Ale z samochodem czy bez przyzwoite ? :-)

    a to samochód do szczęścia potrzebny?

    > Gor nie ma, odpada problem pojechania w weekend na narty, klimat chyba
    > umiarkowany - nie trzeba w upalne lato wyskoczyc nad jezioro :-)
    > A moze tam w razie potrzeby wszyscy maja plaze w zasiegu roweru :-)
    > No ale przeciez i oni jezdza chyba czasem na urlopy ?

    i to sporo. A że korona stoi wysoko, to na sporo ich stać.

    > O ile pamietam inne badania, to spora ilosc dunskich rodzin samochodu
    > nie ma. Na razie wiekszosc z nich twierdzi ze nie ma bo nie chce, a

    oj, chyba większość ma, sporo ma 2 auta. Chociaż "na prowincji" były
    narzekania, że niektórzy nie mogą iść do pracy, bo nie mają za co auta
    na dojazdy do pracy kupić. A mój były szef jeździł do niedawna golfem
    II, teraz coś tam większego bo rodzina mu się powiększyła.

    W.