  • Data: 2010-11-12 16:25:28
    Temat: Re: Nie tylko Polacy...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Nov 2010 15:28:11 +0100, V-Tec wrote:

    >a to samochód do szczęścia potrzebny?

    Nie tyle samochod, co mozliwosci przez niego oferowane.
    Np budzisz sie, ladna pogoda, wiec pakujesz rodzinke do samochodu i
    jedziesz 150km nad fajne jezioro.

    >i to sporo. A że korona stoi wysoko, to na sporo ich stać.

    Tylko trzeba sie ograniczac przy pakowaniu, zeby potem to wszystko
    zaniesc do pociagu :-)

    >oj, chyba większość ma, sporo ma 2 auta.

    Procent "mnie ma" byl chyba najwyszy w calej Europie.
    Co w zasadzie nie dziwi.

    >Chociaż "na prowincji" były
    >narzekania, że niektórzy nie mogą iść do pracy, bo nie mają za co auta
    >na dojazdy do pracy kupić.

    No popatrz - rower i autobus do szczescia nie wystarczyl :-)

    J.