  • Data: 2010-11-12 11:31:41
    Temat: Re: Nie tylko Polacy...
    Od: V-Tec <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-11 13:20, jerzu pisze:

    > Nie tylko Polacy obchodzą "przepisy" ;)
    >
    > http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/46058
    0,dostawcze_ferrari_czyli_jak_dunczycy_naginaja_praw
    o.html

    IMHO przeginają z tymi opłatami. Ja słyszałem o przypadku obcięcia dachu
    w nowym Mesiu - wtedy niby taniej. A ciężarowych (2 osobowych!) Cayenne,
    Grand Vitar, Voyagerów i tym podobnych po Kopenhadze jeździ co niemiara.
    A, taksówki mają 20% cło, więc taksę kupuje się pod klienta i po
    wyjeżdżeniu limitu (jakoś tak 3 lata ~250kkm) sprzedaje się niemalże za
    tę samą cenę co nowy. Ot, taki dziwny kraj, jakieś 3 lata temu w badaniu
    wyszło, że naród duński jest najszczęśliwszy na świecie. Chociaż
    uczciwie pracując to życie tam jest przyzwoite.

    pozdr,
    W.