eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] › Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] ODSZKODOWANIE
    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]
    ODSZKODOWANIE
    Date: Thu, 23 Jul 2009 14:56:05 +0200

    On Thu, 23 Jul 2009 14:38:49 +0200, Miszel <n...@d...pl> wrote:

    [...]

    > Dyskutowalem kiedys niezaleznie z instruktorem oraz policjantem z
    > drogowki i obaj twierdzili ze jazda po linii, niezlaeznie od tego czy
    > ciagla czy przerywana jest zabroniona.

    A paragrafy jakieś mieli? Ja często jeżdże po kresce ;-)

    > Ale wrocmy do kodeksu: mowi on wyraznie o zakazie zajmowania dwoch pasow
    > ruchu rownoczesnie.

    No właśnie IMO tu jest pies pogrzebany. Gdzie, dokładnie, kodeks zakazuje
    zajmowania dwóch pasów ruchu jednocześnie? Jedyne, co można by pod to
    podciągnąć to że "pas ruchu jest przeznaczony do ruchu jednego rzędu
    pojazdów", jak wiele osób twierdzi. Tylko w rzeczywistości art. 2 pkt 7
    brzmi:

    "pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego
    rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami
    drogowymi;"

    Więc, po pierwsze, nie zakazuje, tylko definiuje pas jako "wystarczający",
    po drugie, pojazdów wielośladowych pod które motocykl się nie łapie.

    > Miszel-->mbochen-at-izoo-krakow-pl
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik