eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] ODSZKODOWANIE
  • Data: 2009-07-23 13:16:48
    Temat: Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] ODSZKODOWANIE
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jul 2009 15:10:55 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    [...]
    > 4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
    > krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może
    > zajmować więcej niż jednego pasa.

    A, fakt. Wstydzę się. :-)

    (Na swoją obronę mam fakt, że istnienie punktu stwierdzającego, że
    jestem zobowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni
    wyparłem zaraz po zdaniu na prawko, bo kto jeździ motocyklem przy
    krawężniku :->)

    Swoją drogą to teraz jest kwestią interpretacji co to znaczy
    "zajmować więcej niż jednego pasa". Jak na danym pasie poza
    motocyklem mieści się samochód to czy motocykl zajmuje dany pas?

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik