eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] ODSZKODOWANIE
  • Data: 2009-07-23 12:38:49
    Temat: Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] ODSZKODOWANIE
    Od: "Miszel" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uxireff8bkkx24@attitudeadjuste...

    > Gdzie niby? Nie można przekraczać linii ciągłej, jechanie po niej
    > można pod to podciągnąć, ale po linii przerywanej?
    Dyskutowalem kiedys niezaleznie z instruktorem oraz policjantem z drogowki i
    obaj twierdzili ze jazda po linii, niezlaeznie od tego czy ciagla czy
    przerywana jest zabroniona. I nie chodzilo tutaj o jej przekraczanie, tylko
    o jazde po niej. Dodatkowo, w ogolnosci jest to dla mnie zgodne ze zdrowym
    rozsadkiem. W szczegolach chyba dopuszczam sytuacje wyjatkowe :)))
    Ale wrocmy do kodeksu: mowi on wyraznie o zakazie zajmowania dwoch pasow
    ruchu rownoczesnie. Jazda po linii jest zajmowaniem dwoch pasow nawet w
    przypadku motocykla i z w/w rozmow wynikalo ze wlasnie tak jest to
    powszechnie interpretowane przez policje i sady. Nie mowie ze The Eagle na
    pewno tak wlasnie robil. Mowie teraz o zasadzie i interpretacji.

    > Omijanie.
    >
    > Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
    > 27) omijanie - przejeżdżanie (przechodzenie) obok nieporuszającego
    > się pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody;
    Dzieki. Zupelnie niepedagogicznie wyreczyles mnie z szukania tego w
    kodeksie.

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jak nie zabrania, to i nie orecyzuje tego Twojego "o ile"
    To bylo stwierdzenie i nie ma tu miedzy nami sporu.

    > fakt ten jednak nie był główną przyczyną _wypadku_. nie kolizji.
    Zgoda, przemyslalem. Przy czym nawet nie "_glowna_ przyczyna" , bo bylaby
    wtedy wspolwina. Kolizje spowodowal opel otwierajac drzwi. The Eagle moze
    ew. dostac mandat za inne wykroczenie o ile takie bylo.

    > gadasz bzdury. teren zabudowany zezwala wyprzedzać już na dwupasmówkach po
    > prawej stronie.
    Zgoda, pod warunkiem ze poruszacie sie roznymi pasami. Nadal nie wiem jak
    sie to ma w przypadku tego samego pasa.

    > masz PJ? to może zainteresuj się znajomością przepisów?
    > stojące się omija, to podstawowe definicje PoRD, chłopaku. fstyt
    Wstydze sie.

    Zdrowko,
    Miszel-->mbochen-at-izoo-krakow-pl