eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie potrzebuje...Re: Nie potrzebuje...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
    l!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 30 Nov 2010 21:57:58 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie potrzebuje...
    References: <id27nk$afn$1@news.onet.pl> <id28eg$cd9$1@news.onet.pl>
    <7...@a...googlegroups.com>
    <id3cb2$3hi$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <id3cb2$3hi$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4cf56557$0$22815$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.197.51
    X-Trace: 1291150679 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22815 83.23.197.51:60355
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329937
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-30 18:30, Massai pisze:

    > Przy współczesnych samochodach to wcale nie takie oczywiste. Ogromna
    > większość ma taką tendencję do podsterowności, że nie przełamiesz tego
    > nawet dociskając przód hamulcem.

    Jeżeli chodzi o dociskanie przodu hamulcem, to od kiedy za rozdział siły
    hamowania odpowiada elektroniczny EBD najczęściej w zakręcie tylne
    hamulce nie działają.
    Więc lewą nogą wiele nie zrobisz.

    Co ciekawe np. w mojej Vectrze jak wyłączę ESP - lewą noga z wyżej
    wspomnianego powodu niewiele da się zrobić. Natomiast z włączonym ESP z
    lewej nogi można już bardzo łatwo korzystać.

    Co do tej podsterowności to też inaczej to zachowanie wygląda jak się
    przy 80km/h robi ostre zakręty na jakimś placyku, a zupełnie inaczej jak
    przy 160km/h trzeba zrobić jakąś nagłą i szybką sekwencję.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: