  • Data: 2002-05-14 22:31:01
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl> wrote in
    news:slrnadrmjt.nb.bloodman@trzcianka.one.pl:

    > Zrozum dziecko w końcu, że o Twoim dostępie decydują osoby które
    > uruchomiły daną usługę, czy ewentualnie nią administrują.

    Tylko, że osoby administrujące odpowiadają (powinny) przed
    właścicielem/pracodawcą za wykonywaną pracę. Tymczasem obecne zapisy są
    sformułowane na zasadzie 'ja tu rządze i nikt poza mną, nikt też nie ma
    władzy nade mną', co nie jest (nie zawsze jest) prawdą.

    > - mój proces ircd, ja będę decydował czy masz K:line czy nie.
    >
    > Teraz napisz, którego zdania nie rozumiesz.

    Jeżeli masz zgodę na odpalenie tego procesu od właściciela
    sprzętu na takich zasadach, to masz całkowitą rację. Jednak o ile nie
    jesteś właścicielem, to IMO powinieneś udostępnić osobom
    zainteresowanym namiar na właściciela serwera, w celu weryfikacji
    Twojej wersji wydarzeń. W zasadzie wystarczyłaby strona WWW z
    regulaminem korzystania z IRC zatwierdzonym (podpisanym) przez władze
    uczelni (bo o to się sprawa rozbijała) i link do niej w zasadach
    korzystania.

    --
    /**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\