  • 11. Data: 2004-09-06 17:57:45
    Temat: Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P
    Od: tm <m...@i...pl>

    On 6 Sep 2004 19:40:37 +0200, januszek wrote:

    > No to sie trzeba zdecydowac czy mamy drogi Internet czy niskie
    > zarobki - laczenie tego w jedno IMHO nie ma zadnego sensu.

    Ceny Internetu są na poziomie cen w innych krajach i chyba taniej już
    nie będzie (może z wyjątkiem tych najszybszych typu 1Mb+), natomiast
    zarobki są niższe, niż w krajach zachodnich (wiem, że to żadne odkrycie,
    ale to celem podsumowania :).

    --
    Tom

  • 12. Data: 2004-09-06 19:14:20
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "januszek"
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncjj87d.9mm.januszek@lexx.eu.org...

    > Masz ustawiony filtr wycinajacy tresc zawarta w nawiasach? Sugeruje
    > go wylaczyc ;)
    hyhy

    > A powaznie - co konkretnie oznacza zwrot "cena dla firm"?

    Cena dla "drugiej" strony - dostawców kontentu :)
    (malkontenów ?? ;-)

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 13. Data: 2004-09-07 00:31:40
    Od: "Yacho" <y...@1...net>

    Użytkownik "tm" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie będzie (może z wyjątkiem tych najszybszych typu 1Mb+), natomiast
    > zarobki są niższe, niż w krajach zachodnich (wiem, że to żadne odkrycie,

    No tak tak - tylko na zachodzie bez problemu osoba indywidualna moze sobie
    zarzyczyc zestawienie 100 Mbps po
    ethernecie - nie bedzie to ani hiper droga impreza (wide szwecja i ich bbb)
    ani tez wielka atrakcja ;)

    w polsce zestawienie 10 mbps prze mala firme (osiedlowka) odbija sie fama na
    calym miescie o ile oczywiscie
    Cala "akcja" dojdzie do skutku....

    --
    Yacho

  • 14. Data: 2004-09-07 11:26:12
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    tm napisał(a):

> [...]
    > nie będzie (może z wyjątkiem tych najszybszych typu 1Mb+), natomiast
    > zarobki są niższe, niż w krajach zachodnich (wiem, że to żadne odkrycie,

    Idealne podsumowanie - jednak jak w takim razie na powaznie mozna brac
    to: http://www.limitom-nie.prv.pl

    j.

  • 15. Data: 2004-09-07 11:48:53
    Od: p...@p...pl (parys)

    januszek napisał(a):

    > Idealne podsumowanie - jednak jak w takim razie na powaznie mozna brac
    > to: http://www.limitom-nie.prv.pl

    witam,
    o ile sie nie myle to neo jest do wyboru w kilku opcjach z limitem i bez,
    zreszta te limity do normalnego korzystania z Internetu nie sa takie małe!
    - wiekszosc jednak zapomina, ze neo to Internet dla odbiorcy
    indywidualnego a nie grupowego - ta petycja jest bez sensu

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 16. Data: 2004-09-07 11:52:26
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    parys <p...@p...pl> wrote:
    > o ile sie nie myle to neo jest do wyboru w kilku opcjach z limitem i
    > bez,

    Nie mozesz juz wybrac opcji bez limitu, a limity bylyby w porzadku, gdyby
    nie ich absurdalna wysokosc.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 17. Data: 2004-09-07 13:22:18
    Od: tm <m...@i...pl>

    On 7 Sep 2004 13:26:12 +0200, januszek wrote:

    > Idealne podsumowanie - jednak jak w takim razie na powaznie mozna brac
    > to: http://www.limitom-nie.prv.pl

    Bardziej chodzi o te limity, a zdanie o cenach znalazło się tam jakoś
    nieszczęśliwie (wg mnie), bo bez pełnego kontekstu jest nieprawdziwe.

    Co do limitów to jestem pewny, że w niedługim czasie zobaczymy w ofercie
    *również* propozycje bez ograniczeń, bo tak poprostu jest w Europie, a
    TP "papuguje" wszystko stamtąd :).

    --
    Tom

  • 18. Data: 2004-09-07 23:02:03
    Od: p...@p...pl (parys)

    tm napisał(a):

> [...]
    >
    > Co do limitów to jestem pewny, że w niedługim czasie zobaczymy w ofercie
    > *również* propozycje bez ograniczeń, bo tak poprostu jest w Europie, a

    hmm a to nie sledzielm zbyt dokladnie regulaminow i cen, ale chyba to
    bedzie tak, neo z limitami a i-dsl bez limitow? zgadlem?
    jesli tak to jest wybor, i takim to sposobem tepsa zalatwia osiedlowki
    gdzie na neo wisi n-komputerow "nielegalnie"

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 19. Data: 2004-09-08 05:10:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    parys napisał(a):

    > jesli tak to jest wybor, i takim to sposobem tepsa zalatwia osiedlowki
    > gdzie na neo wisi n-komputerow "nielegalnie"

    Jest jak piszesz, neo ma limity idsl nie ma limitow. Przy czym mysle, ze
    tu nie chodzi o zalatwienie wiszacych na neo n-komputerow tylko w koncu
    tp poszla po rozum do glowy i stwierdzila, ze oferta na neo konkuruje
    sama z soba - czyli z oferta na idsle. Ostatnimi czasy juz sie brzytwy
    chwytali odmawiajac firma montowania neo z powodu braku mozliwosci
    technicznych ale jak firma chce to oni moga laskawie idsla postawic. :)

    j.

  • 20. Data: 2004-09-08 07:49:10
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On 8 Sep 2004 07:10:30 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> wrote(a):

    > Jest jak piszesz, neo ma limity idsl nie ma limitow. [...]

    Nie do końca tak jest, ponieważ usługi te nie są skierowane do tych
    samych odbiorców. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale IDSL jest usługą
    wyłącznie dla firm, ponieważ aby móc z niej korzystać, należy posiadać
    REGON.

    Trudno więc założyć iż przeciętny użytkownik domowy, gdy zechce
    mieć dostęp z TPSA bez limitu przesyłu danych, przejdzie sobie po
    prostu z Neo+ na IDSLa.

    Czy zatem pojawi się droższa Neostrada bez limitu (lub z limitem na
    dużo wyższym poziomie) dla bardziej wymagających użytkowników ?
    IMHO to tylko kwestia czasu.

    pozdrawiam, B.